سرمربی کروات تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان معتقد است کرواسی پس از برزیل شانس صعود به مرحله دوم جام جهانی را دارد. وی همچنین گفت: بعید می دانم خوشبینی ایرانی ها از همگروهی با بوسنی درست باشد و کسی که چنین فکری را می کند، شاید اطلاع کافی از تیم بوسنی ندارد زیرا آنها تیم کوچکی نیستند.

به گزارش افکارنیوز ، لوکا بوناچیچ در خصوص قرعه کشی رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و همگروهی کرواسی با برزیل، مکزیک و کامرون ضمن بیان مطلب فوق گفت: این بزرگترین شانس کرواسی است که جام جهانی را با حضور در بازی افتتاحیه شروع کند.

وی با بیان اینکه قرعه بهتر از این برای کرواسی نمی شد، ادامه داد: برزیل مدعی اول این گروه است و می تواند به عنوان تیم نخست از گروه صعود کند و پس از آن کرواسی بالاتر از مکزیک و کامرون به عنوان تیم دوم این گروه راهی مرحله بعدی شود.

سرمربی کروات تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مورد اینکه اگر کرواسی از گروهش صعود کنند، ممکن است در مرحله دوم با یکی از تیم های اسپانیا و هلند روبرو شود، یادآور شد: همین که بتواند با این تیم ها مقابله کند و به مرحله بعد برود، اتفاق خوبی است. ضمن اینکه وقتی کرواسی شروع جام را با تیم های بزرگ دنیا تجربه کند، اتفاق مثبتی است و از همان ابتدا محک خوبی خواهد خورد.

وی در مورد اینکه یعنی شما شانسی برای کرواسی جهت حضور در مراحل بعدی جام قائل نیستید؟ ، اظهار کرد: پس از درخشش کرواسی در جام جهانی ۹۸ نسل جدیدی در فوتبال این کشور در حال شکل گیری است و برای اینکه به آن قدرت گذشته نزدیک شود، نیاز به زمان دارد. البته نسل الان کرواسی هم می تواند در این جام جهانی شگفتی ساز شود.

بوناچیچ در مورد قرعه تیم ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم اینگونه اظهارنظر کرد: فکر می کنم ایران بتواند در گروه خودش سوم شود زیرا آرژانتین و بوسنی اول و دوم می شوند، هر چند در فوتبال ممکن است اتفاقات دیگری رخ داده و نتایج دیگری از آب درآید.

وی با بیان اینکه قدرت آرژانتین بر هیچکس پوشیده نیست، ادامه داد: با اطلاعاتی که من دارم، اکثر ملی پوشان تیم بوسنی هم در تیم های معتبر و مطرح اروپا بازی می کنند. در مجموع باید بگویم شرایط ایران در مرحله گروهی سخت تر از کرواسی است و شانس کرواسی برای صعود به مرحله بعد بیشتر از ایران است.

سرمربی کروات تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مورد اینکه ایرانی ها به همگروهی با بوسنی خوشبین هستند، یادآور شد: بعید می دانم این خوشبینی درست باشد و کسی که چنین فکری را می کند، شاید اطلاع کافی از تیم بوسنی ندارد زیرا آنها تیم کوچکی نیستند.

وی اضافه کرد: یادتان نرود بوسنی به عنوان تیم نخست و مستقیما از گروهی بسیار سخت به جام جهانی صعود کرد و نمی دانم چرا در چنین شرایطی ایرانی ها پیشاپیش خوشحالی می کنند. اگه اینگونه باشد باید از همین الان تیم ملی ایران را در فینال ببیند و قهرمان شوند. بازی با بوسنی خیلی سخت است و از همین الان نباید توقعات را بی دلیل بالا برد.

بوناچیچ در پایان در خصوص اینکه چه تیمی شانس قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را دارد؟ ، گفت: برزیل و اسپانیا می توانند در این جام قهرمان شوند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات