عالیشاه چگونه خودش را مصدوم کرد!

هافبک مصدوم پرسپولیس گفت: «واقعا حیف! پزشکان گفته بودند بهتر است در این بازی به میدان نروی ای کاش حرفشان را گوش می کردم. »

به گزارش افکارنیوز ، چند وقت پیش امید عالیشاه از ناحیه همسترینگ پا دچار مصدومیت شدید شد تا این موضوع باعث نگرانی بیش از حد مربیان پرسپولیس شود. از آنجا که این بازیکن در گذشته دو بار دچار ساییدگی پا شد، مصدومیت همسترینگ باعث شد تا دکتر حقیقت و دستیارانش بابت آینده این هافبک جوان نگران شوند.

قبل از بازی با ذوب آهن دکتر حقیقت به علی دایی گزارش داد بهتر است عالیشاه مقابل ذوب آهن به میدان نرود چرا که او هنوز کاملا از کهنه مصدومیت رهایی نیافته و شاید فشار بازی وضعیت را برای این بازیکن جوان بدتر کند.

عالیشاه بعد از شنیدن اظهارات پزشک تیم نزد حقیقت رفت و از او خواست هر طور شده او را برای این دیدار آماده کنند. اما هر اندازه کادر پزشکی به عالیشاه تذکر داد که او نباید مقابل ذوب آهن به میدان برود گوش این بازیکن بدهکار نبود و هافبک جوان پرسپولیسی ها تذکر حقیقت را جدی نگرفت. در هر صورت اتفاقی که نباید می افتاد رخ داد تا حال عالیشاه با نگرانی فراوان به آینده فوتبالش فکر کند.

* خوب گرم نکردم

در جلسه صبح بازی علی دایی برای اینکه متوجه آخرین وضعیت عالیشاه شود با او صحبتی خصوصی کرد. این بازیکن با قاطعیت فراوان به سرمربی تیمش گفت مصدوم نیستم و دردی احساس نمی کنم و در صورت لزوم می توانم در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرم به همین دلیل دایی نام عالیشاه را وارد لیست ۱۸ نفره کرد و در چند دقیقه پایانی از او خواست برای ورود به میدان خودش را گرم کند اما از آنجا که مربی بدنساز پرسپولیس به علت محرومیت نمی تواند روی نیمکت تیم بنشیند.

عالیشاه بدون مولایی و به تنهایی مشغول گرم کردن بدنش شد. هافبک میانی سرخپوشان می دانست به اندازه کافی بدنش را گرم نکرده حتی او بعد از آسیب دیدگی گفت: «موقع گرم کردن فهمیدم اصولی کارم را انجام ندادم و بدنم هنوز به خوبی ریکاوری نشده اما عطش بازی باعث شد تا نصف نیمه گرم کنم و وارد زمین شوم که فکر می کنم این قضیه دوباره مصدومیتم را تشدید کرد. فکر می کنم اصرارم برای بازی ریسکی بود که به ضررم تمام شد. واقعا حیف! پزشکان گفته بودند بهتر است در این بازی به میدان نروی ای کاش حرفشان را گوش می کردم و اصراری برای بازی نمی کردم آن وقت شاید دچار این مصدومیت نمی شدم. »

* ام آرآی هم رسید

بعد از پایان بازی عالیشاه به قدری از ناحیه پا احساس درد می کرد که پزشکان از او خواستند دوباره ام آر آی بگیرد. صبح دیروز دکتر حقیقت جواب ام آر آی این بازیکن را اعلام کرد.

آن طور که پزشکان می گفتند عضله همسترینگ پای عالیشاه ۵ سانت دچار پارگی شده هر چند این مصدومیت نسبت به آسیب دیدگی قبلی کمتر است اما با این حالا شرایط برای بازیکن پرسپولیس بسیار سخت شده و عالیشاه تا سه هفته دیگر نمی تواند در میادین حاضر شود.

البته امید برای دربی پایتخت مشکلی ندارد و اگر روند خوب باشد او پرسپولیس را می تواند مقابل استقلال همراهی کند.

* شاهدان عینی

یکی از مواردی که باعث اصرار عالیشاه برای حضور در میدان شده بود ترافیک بازیکنان در خط میانی پرسپولیس است. با اضافه شدن محسن مسلمان به جمع سرخ ها عالیشاه می داند کار مشکلی برای رقابت پیش رو دارد به همین دلیل و برای اینکه از قافله عقب نماند اصرار کرد مقابل ذوب آهن به میدان برود.

هر چند کادر پزشکی قصد دارد مصدومیت عالیشاه را بزرگ نکنند اما شواهد عکس این قضیه را نشان می دهد. حتی بعضی از بازیکنان که از نزدیک شاهد مصدومیت دوباره عالیشاه بودند می گفتند: «تا امید به میدان آمد و خواست بازی کند مصدوم شد. آن طور که ما دیدیم مصدومیت عالیشاه چیزی بیشتر از پارگی همسترینگ است! »

دیروز پزشکان پرسپولیس از عالیشاه خواستند دوباره از پایش ام آرآی بگیرد تا شدت مصدومیت مشخص شود. آن طور که دکتر کیهانی می گفت این بازیکن تا سه هفته از میادین دور خواهد بود اما با این حال دکتر حقیقت به عالیشاه گفته دوباره از پایش آم آرآی بگیرد چرا که با این کار کمک فراوانی به پزشکان می کند.

کادر پزشکی قول داده عالیشاه را هر چه سریع تر به میادین برسانند و بهتر است او روحیه اش را بابت این مصدومیت نبازد.

همچنین علی دایی که به شدت نگران بازیکن مجبوبش است دیروز با او تماس گرفت و جویای آخرین وضعیتش شد تا باعث خوشحالی امید عالیشاه شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات