مدیرعامل پرسپولیس که از علاقه پروین برای قدرت گرفتن در باشگاه آگاه است از این واهمه دارد که تعامل وی با پیشکسوتان قدیمی، تیم پیشکسوتان پرسپولیس را بدل به پایگاه مخالفان باشگاه و اپوزیسیون کرده و همین جریان پروین را دوباره به قدرت برگرداند.

گروه ورزشی - تشکیل تیم پیشکسوتان برای بازی دوستانه با پیشکسوتان میلان اقدام جالبی بود که به همت رویانیان انجام شد و موجی از تحسین و ستایش را برای مدیرعامل باشگاه به همراه داشت اما این اقدام جالب بدل به دردسری بزرگ برای رویانیان شده است!

به گزارش افکارنیوز؛ پس از بازی تیم پیشکسوتان پرسپولیس برابر ستارگان میلان، علی پروین تاکید کرد این تیم باید حیات دائمی داشته و حفظ شود و با برگزاری تمرینات منظم هر چند وقت یک بار به میدان برود. تصمیمی که با استقبال گسترده پیشکسوتان پرسپولیس همراه شد و همگی خواستار حفظ این تیم و برگزاری مسابقات دیگری شدند.

در همین راستا علی پروین این روز ها سخت در تلاش است تا تیم پیشکسوتان پرسپولیس را کماکان حفظ کرده و با برگزاری تمرینات منظم دوباره شاگردان سابقش را دور خودش جمع کند. از همین رو چند بار از رویانیان درخواست کرد تا محلی برای تمرین این تیم پیدا کنند. جالب اینکه پروین به رویانیان تاکید کرده که برای اداره این تیم نیازی به هزینه و کمک باشگاه ندارد چراکه حسین هدایتی حاضر شده هزینه های این تیم را پرداخت کند! با این وجود رویانیان با ادامه حیات تیم پیشکسوتان مخالف است. رویانیان برخلاف چند هفته قبل که خودش تیم پیشکسوتان را دور هم جمع کرد، راضی به دور هم بودن این افراد نیست.

مدیرعامل پرسپولیس که از علاقه پروین برای قدرت گرفتن در باشگاه آگاه است از این واهمه دارد که تعامل وی با پیشکسوتان قدیمی، تیم پیشکسوتان پرسپولیس را بدل به پایگاه مخالفان باشگاه و اپوزیسیون کرده و همین جریان پروین را دوباره به قدرت برگرداند.

احتمال واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی و شایعات مربوط به دورخیز پروین برای در اختیارگرفتن باشگاه به کمک دوستان متمولش نیز به این مسئله دامن زده است. با مطرح شدن بحث خصوصی شدن پرسپولیس رویانیان از این هراس دارد پروین و جمعی دیگر از پیشکسوتان پرسپولیس بتوانند با استفاده از پایگاه مردمی خود و البته تعدد نیرو ها و نفرات، وزارت ورزش را مجاب کرده و تیم را در اختیار بگیرند.

هدفی که البته پروین به شدت به دنبال آن است و طی چند ماه اخیر برای اجرایی شدن آن به هر دری زده! بنابراین بی تردید دور هم جمع شدن پیشکسوتان به سرکردگی پروین می تواند خطرات متعددی برای رویانیان داشته باشد. رویانیان به خوبی از قدرت علی پروین آگاه است و می داند اگر کمی به او میدان دهد، موقعیتش به شدت متزلزل خواهد شد و احتمال کنار رفتنش بیش از پیش می شود، به همین دلیل فعلا قید همکاری با پیشکسوتان را زده است و قصد حمایت و ادامه حیات این تیم را ندارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات