محرومیت صادقی سبب شده تا منتظری به پست اصلی خود برگردد و زوج او و عمران زاده در قلب دفاع استقلال شکل بگیرد.

به گزارش افکارنیوز ، با وجود اینکه بسیاری اعتقاد دارند پژمان منتظری برای عملکرد بهتر و ایجاد اطمینان بیشتر در خط دفاع استقلال باید در دفاع میانی بازی کند، اما برخلاف تمام نظرات، سرمربی آبی پوشان از نحوه بازی پژمان در دفاع راست رضایت دارد و در جلسات کادرفنی هم به این موضوع اشاره داشته که منتظری می تواند زوج مطمئنی را با حیدری تشکیل بدهد زیرا می خواهد از یکی در برنامه های تاکتیکی و از دیگری در برنامه های تهاجمی سود ببرد.

او قصد دارد همچنان از منتظری در دفاع راست استفاده کند و غلام نژاد هم آبی پوش شده تا آلترناتیو خوبی برای این پست باشد. اما برای دیدار مقابل فجرسپاسی فرصت ویژه ای در اختیار غلام نژاد قرار می گیرد تا توانایی های خود را نشان بدهد.

محرومیت صادقی سبب شده تا منتظری به پست اصلی خود برگردد و زوج او و عمران زاده در قلب دفاع استقلال شکل بگیرد. به این شکل غلام نژاد می تواند اولین حضورش در ترکیب استقلال را تجربه کند.

این بازیکن ۹۰ دقیقه فرصت خواهد داشت تا با خسرو حیدری هماهنگ نشان بدهد و قلعه نویی را مجاب کند که در دیدارهای آینده نیز از او استفاده کند و به این شکل جا برای یکی از دو مدافع صادقی یا عمران زاده تنگ می شود و در غیر این صورت با بازگشت صادقی، قلعه نویی باز هم منتظری را به دفاع راست منتقل می کند و آن وقت است که غلام نژاد باید به دنبال فرصت دیگری باشد تا باز هم برای آبی پوشان به میدان برود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات