مهاجم مصدوم رئالی ها از هم تیمی ولزی اش تمجید کرد و او را بازیکنی فوق العاده خواند.

به گزارش افکارنیوز ، در حالی که این روزها کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پا نمی تواند کهکشانی ها را همراهی کند، ستاره ولزی مادریدی ها جای خالی هم تیمی خود را به خوبی پر کرده است.

شاگردان کارلو آنچلوتی در هفته پانزدهم لالیگا در حالی که رونالدو را در اختیار نداشتند ۴ بر صفر از سد وایادولید گذشتند و بال ولزی این تیم اولین هت تریکش را در این تیم اسپانیایی انجام داد.

کریستیانو رونالدو با تمجید از هم تیمی خود گفت: گرث فوق العاده است. او کارش در رئال را با مصدومیت جزیی و مشکلات کوچکی که داشت، آغاز کرد ولی این مورد طبیعی است، چون بیل تمرینات پیش فصل نداشته و پس از آن به یکباره فشار زیادی را تحمل کرده است. این شرایط واقعاً برای هر بازیکنی سخت است.

وی افزود: حالا بیل در مسیر خوبی قرار گرفته و خیلی به ما کمک می کند. گرث به خوبی در تیم جا افتاده و هواداران هم او را دوست دارند. گرث بازیکن فوق العاده ای است و امیدوارم به ما کمک کند تا جام های دیگری به دست بیاوریم.

مهاجم ۲۸ ساله سفیدپوشان شهر مادرید در خصوص تمدید قراردادش با رئال اظهار داشت: من در رئال همه چیز دارم برای همین بود که قراردادم را با این تیم تمدید کردم. نمی دانم که پایان دوره حرفه ای ام چطور خواهد بود ولی در حال حاضر از بودن در این تیم خوشحالم و به پوشیدن پیراهن رئال افتخار می کنم.

کریس رونالدو در فصل جاری در ۱۸ بازی که در رقابت های مختلف برای رئا ل مادرید به میدان رفته ۲۵ گل به ثمر رسانده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات