مدیرعامل باشگاه استقلال با سخت توصیف کردن کار تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: انتظار دارم هواداران استقلال که آقای آسیا هستند به باشگاه کمک مالی کنند.

به گزارش افکارنیوز ، مدیرعامل باشگاه استقلال با سخت توصیف کردن کار تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: انتظار دارم هواداران استقلال که آقای آسیا هستند به باشگاه کمک مالی کنند.

علی فتح الله زاده درباره ی گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: گروه ما امسال مانند سال های قبل گروه مرگ نیست اما به نوعی می توان گفت گروه برزخی است! این مساله می تواند کار ما را سخت کند اما از آن جایی که دیگر هواداران ما آقای غرب آسیا هستند و ما سال قبل توانستیم به نوعی قهرمان غرب آسیا شویم می خواهیم امسال از این مقام دفاع کنیم.

وی ادامه داد: اگر امسال هم مانند سال قبل در غرب آسیا بهترین باشیم به فینال لیگ قهرمانان می رسیم و این چیزی است که سال ها به دنبالش بوده ایم. ان شاءالله به کمک هواداران تیم را از بلاتکلیفی نجات می دهیم تا دغدغه ای برای درآمدزایی و رسیدن به موفقیت نداشته باشیم.

فتح الله زاده در ادامه گفت: شماره حسابی را در رسانه ها اعلام کرده ایم که هواداران به ما کمک مالی کنند. آنها اگر یک یاعلی بگویند کار تمام است و اگر هرکدام یک بار ۵۰۰۰ تومان به حساب ما بریزند مشکلی نخواهیم داشت و با توان بیشتری کار می کنیم. این انتظاری است که از هواداران دارم؛ چون تنها مانده ام و عذاب می کشم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: خودرویی داشتم که برای خرج تیم فروختم و یک خودروی دیگر را قسطی خریدم که آن را هم فروختم. یک آپارتمان داشتم که به قول دوستان پنت هاوس بود و آن را هم دادم!

فتح الله زاده در ادامه و در پاسخ به این سوال که نقش هیات مدیره باشگاه استقلال در حل مشکلات مالی این باشگاه چیست، گفت: آنها هم تلاش خود را می کنند اما به منابع مالی نرسیده اند. فعلا آقای نجف نژاد فعال شده و تلاش هایی کرده و ما به کمک هم کاری کرده ایم که ان شاءالله نتیجه اش را خواهیم دید.

وی در توضیح این کار گفت: نجف نژاد پا به پای من دویده و مراحل مقدماتی یک کار درآمدزا را انجام داده ایم که ان شاءالله نتیجه ی این تلاش ها را به زودی می بینیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که برای موفقیت تیمش در لیگ قهرمانان آسیا چه میزان بودجه را برآورد کرده است، گفت: آن طور که ما حساب کرده ایم تا رسیدن تیم به مرحله ی دوم لیگ قهرمانان آسیا حدود ۲۳ میلیارد تومان پول نیاز داریم که این پول صرف همه ی هزینه ها از جمله تیمداری، حقوق کارکنان، نگهداری کمپ، مسائل اداری و غیره می شود. اگر تیم از مرحله ی دوم هم بالاتر برود یک یا دو میلیارد تومان دیگر باید اضافه شود چون هزینه ی یک رفت و برگشت به کشورهای دیگر دست کم ۴۰۰ میلیون تومان می شود.

فتح الله زاده در ادامه درباره ی درخواست تیم ملی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای در اختیار گذاشتن ملی پوشان در اردیبهشت سال آینده گفت: ما هم مانند سایر تیم های آسیایی با تیم ملی تعامل می کنیم. باشگاه های آسیایی که تیم هایشان به جام جهانی رفته اند هر تعاملی با تیم ملی شان داشته باشند ما هم خواهیم داشت. به هر حال این تعامل باید دوطرفه باشد.

وی ادامه داد: در لیگ قهرمانان آسیای امسال احتمال این که پس از ۲۰ سال یک تیم ایرانی قهرمان آسیا شود وجود دارد اما احتمال این که تیم ملی قهرمان جهان شود وجود ندارد بنابراین قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ارزشمند است و باید به آن احترام گذاشت.

فتح الله زاده در پایان درباره ی تقویت استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فعلا یک هافبک برزیلی قرار است به تیم ما اضافه شود که واقعا بازیکن خوبی است. اگر در نیمه ی دوم لیگ قهرمانان آسیا در تیم احساس ضعفی کنیم آن زمان بازیکنان دیگری نیز جذب خواهیم کرد چون آن مرحله به فصل بعدی لیگ برتر می رسد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات