گزارش تمرین امروز سرخپوشان

مجتبی محرمی که در تمرین امروز (سه شنبه) پرسپولیس حاضر شده بود، به شدت از سرمای هوا گلایه داشت.

به گزارش افکارنیوز ، تمرین امروز پرسپولیس از ساعت ۱۱ صبح در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد. شاگردان دایی در تمرین امروز بعد از دویدن و انجام حرکات کششی به صورت ۲ به ۲ پاسکاری کردند.

در قسمت بعدی تمرین فوتبال با ۴ دروازه کوچک برگزار شد و در مرحله دیگری از تمرین امروز بازیکنان به ۲ دسته تقسیم شدند که مهاجمان و هافبک های هجومی زیر نظر علی دایی به سانتر کردن پرداختند و هافبک های دفاعی سرخپوشان نیز زیر نظر محمد دایی و جواد منافی تمرینات دفاعی انجام دادند.

در بخشی از تمرین سانتر از جناحین علی دایی بارها به بازیکنان تذکر داد که هنگام سانتر کردن در زدن ضربه سر دقت داشته باشند. نکته جالب اینجا بود که کری شدیدی بین مهاجمان پرسپولیس برای گل زدن وجود داشت.

در آیتم پایانی هم بازیکنان در قسمتی از زمین به فوتبال درون تیمی مشغول شدند.

* مارکو هافبک صربستانی پرسپولیس امروز به دلیل سرماخوردگی با دیگر بازیکنان تمرین نکرد.

* محسن بنگر که روز گذشته از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده بود، امروز پیش از شروع تمرین به کلینیک باشگاه رفت و سپس با دیگر بازیکنان تمرین کرد. البته بنگر برای گرفتن MRI به همراه پزشک پرسپولیس زودتر درفشی فر را ترک کرد. همچنین مدافع پرسپولیس در گفت وگویی کوتاه با خبرنگار تسنیم، هرگونه مصاحبه مبنی بر اینکه گفته باشد ۳ هفته از میادین دور است را تکذیب کرد.

* مهرداد پولادی مانند روز گذشته با فیزیوتراپ پرسپولیس تمرینات بدنسازی را انجام داد. پولادی از نظر مصدومیت مشکلی برای بازی کردن ندارد و فقط باید از نظر بدنی آماده شود.

* حدود ۳۰ هوادار از نزدیک نظاره گر تمرین بودند.

* مجتبی محرمی در تمرین امروز حضور داشت و چند دقیقه ای دور زمین دوید. البته سرمای هوا باعث شد تا محرمی زودتر درفشی فر را ترک کند. کاپیتان پیشین پرسپولیس به شدت از سرمای هوا گله مند بود.

* علی دایی و محمد دایی اوایل تمرین حدود ۱۰ دقیقه ای با یکدیگر صحبت کردند.

* امیر عابدزاده، سعید شیرینی و امید عالیشاه در تمرین امروز سرخپوشان غایب بودند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات