سرمربی استقلال اعلام کرده که می خواهد شرایط رقابت را برای قاضی و نظری فراهم کند زیرا در این شرایط این بازیکنان می توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

به گزارش افکارنیوز ، امیر قلعه نویی از ابتدای فصل تاکنون سعی کرد در خط حمله از یک ترکیب هماهنگ استفاده کند و به همین دلیل روی بازی گرفتن از قاضی و نظری اصرار داشت، به طوری که می توان گفت هر وقت این نفرات در آمادگی کامل به سر می بردند به میدان فراخوانده شدند و البته آنقدر ضعیف بازی کردند که صدای تمام منتقدان بلند شده است.

اما حالا که خط حمله آبی پوشان با جذب اولادی و کبه تقویت شده است سرمربی استقلال برنامه ای برای ایجاد تغییرات در خط حمله دارد. اعتماد قلعه نویی به قاضی و نظری به شکلی بود که در تیم جو منفی علیه این بازیکنان به وجود آمده و استقلالی ها اعتقاد دارند که این دو مهاجم در هر شرایطی فیکس هستند.

در جلسه صبح دیروز که میان اعضای کادرفنی استقلال برگزار شد قلعه نویی اعلام کرد که می خواهد این جو را از تیم پاک کند و شرایط رقابت را برای قاضی و نظری فراهم کند زیرا در این شرایط این بازیکنان می توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

شنیده های ما حاکی از این است که دیدار مقابل فجرسپاسی آخرین فرصت برای دو مهاجم مورد علاقه قلعه نویی است.

در این دیدار نیز زوج قاضی و نظری به میدان می روند و سرمربی از طریق دستیارانش می خواهد به آنها خبر بدهد که اگر در این بازی خوب بودند و توانستند دروازه حریف را باز کنند که شانس خود را برای حضور در بازی های بعدی نیز افزایش خواهند داد در غیر این صورت برنامه های خود را برای ایجاد تغییرات در خط حمله اعمال می کند و آن وقت است که مهاجمان دیگر می توانند شانس خود را برای حضور در ترکیب اصلی آزمایش کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات