حال بعداز گذشت چندین سال از افتتاح سالن اسکیت روی یخ (پاتیناژ) با شعار نخ نماشده افتتاح مرکز جدید پاتیناژ از طریق بخش خصوصی وارد صحنه انتخابات ریاست فدارسیون اسکی شده است. بنابراین در ده ها سال دیگر تا زمانی که حکومت آقای شمشکی بر سر فدارسیون اسکی تداوم داشته باشد این ره به ترکستان می رود.

سیاوش رحیمی - با توجه به اعلام ثبت نام و زمان انتخابات چهار فدراسیون، رئیس فدارسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران که مشخص نیست رئیس بوده یا سرپرست، اقدام به برگزاری انتخابات هئیت های استان ها نمود و روسای منتقد به خود را تغییر داده است. براساس اعلام یکی از مسئولین ورزشی، تغییر روسای فدراسیون براساس اساسنامه فدارسیون عمل خواهد شد ولی این سخن با اقدامات انجام شده مغایرت دارد.

همچنین با توجه به حمایت از کاندید شدن بازنشسته ها برای ریاست فدارسیون به خصوص ساوه شمشکی، انتخابات هیت ها را برگزار و سرپرستان را به رئیس تغییر داده است تا طبق اساسنامه امکان رای دادن به آقای شمشکی میسر گردد.

حال مسئولان وزارت ورزش توضیح دهند چگونه کاندیدای پست ریاست فدارسیون برنامه های خود را به چه کسانی (اعضای مجمع) معرفی کرده است که بخشی هنوز مشخص نیستند و بعضی در دقایق آخر بنا به دستور و انتخابات رئیس فعلی و یا سر پرست انتخاب می شوند. آیا روسای هیئت ها و نمایندگان مجمع آنقدر توانمند هستند که در ده دقیقه برنامه چهار ساله کاندیدا را درزمان برگزاری مجمع بررسی و ضمن نمره دادن به اجماع برسند؟ کدام کاندید برنامه جامعی ارائه داده است؟

فکر نمی کنید افرادی که کمتر از یک ماه سرپرست و یا رئیس فدارسیون به ریاست هیئت انتخاب نموده است درمجمع عمومی به دیگر کاندیدا رای بدهد؟ بنابراین نتیجه گیری می شود وزارت ورزش و جوانان پس از تعیین نماینده خود جهت رفع تکلیف قانونی مراحل را صوری طی می کند.

۲۸ سال است که آقای شمشکی بر ریاست فدارسیون اسکی تکیه زده است این درحالی است که عملکرد نامبرده غیر از ویرانی فدارسیون چیزی عاید ورزش نکرده است حالا هم با کمال تعجب دوباره خود را کاندید ریاست فدارسیون اسکی کرده است آیا فدارسیون اسکی نیاز به خون تازه ای ندارد؟ نمونه بارز عملکرد نامبرده پیست اسکی شمشک است که اکنون به یک مخروبه تبدیل شده است

درسال های تصدی آقای شمشکی بر ریاست فدارسیون اسکی افتتاح سالن دوازده هزار نفری آزادی برای ورزش اسکیت روی یخ اتفاق افتاد که از آن ورزش و کمیته آن خبری نیست. اگردراین رشته سرمایه گذاری می شد حداقل در بازیهای آسیایی و المپیک تعداد بیشتری ورزشکار اعزام می کردیم.

یقینا کسب مدال دررشته های سرعت اسکیت روی یخ دوراز دسترس نبود. حال بعداز گذشت چندین سال از افتتاح سالن اسکیت روی یخ (پاتیناژ) با شعار نخ نماشده افتتاح مرکز جدید پاتیناژ از طریق بخش خصوصی وارد صحنه انتخابات ریاست فدارسیون اسکی شده است. بنابراین در ده ها سال دیگر تا زمانی که حکومت آقای شمشکی بر سر فدارسیون اسکی تداوم داشته باشد این ره به ترکستان می رود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات