احکام کمیته انضباطی جزو عجایب خلقت است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات و انتقادات مدیرعامل داماش از داوران و برخی اعضای فدراسیون گفت: اطلاعات عابدینی درباره فوتبال بسیار زیاد است و آدم های این فوتبال را به خوبی می شناسد.

به گزارش افکارنیوز ، محمد رویانیان در واکنش به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که بعد از اتفاقات بازی فولاد - سپاهان، این تیم اهوازی را به برگزاری یک بازی بدون تماشاگر محکوم کرد، گفت: واقعا کمیته انضباطی احکام عجیب و غریبی صادر می کند که جزو عجایب خلقت و فوتبال است. هواداران ما فحاشی نکردند اما از پرسپولیس امتیاز کم شد ولی در بازی فولاد و سپاهان داور را زدند و خبری از کسر امتیاز نشد به نظر من این رفتار سیاست یک بام دو هواست.

وی ادامه داد: این واقعا یک مسئله جدی است. تیمی که طرفدارانش فحاشی نکردند و هتک حرمتی صورت نگرفته باید از آن امتیاز کسر شود اما از تیم دیگر خیر. البته من کاری به فولاد ندارم چون در این مورد آنها مقصر نیستند فقط از برخورد دوگانه کمیته انضباطی متاسفم.

رویانیان درباره آخرین وضعیت پرداخت بدهی باشگاه پرسپولیس به عجمان امارات بابت جذب محمدرضا خلعتبری تصریح کرد: آقای یوسفی یکی از پیشکسوتان و هواداران ۵۰ ساله پرسپولیس و همچنین حسین هدایتی دست به جیب شدند تا بدهی ما را به باشگاه اماراتی پرداخت کنند.

وی در خصوص اظهارات امیر عابدینی در برنامه ۹۰ مبنی بر اینکه مافیای قوی در فدراسیون فوتبال و کمیته داوران وجود دارد، گفت: اطلاعات عابدینی راجع به فوتبال بسیار زیاد است و آدم های داخل این فوتبال را به خوبی می شناسد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد کمک ۱۵۰ میلیونی حسین هدایتی در مراسم حراج پیراهن پائلو مالدینی و همچنین مبلغ جمع آوری شده در این مراسم اظهار داشت: از حسین هدایتی تشکر می کنم، خدا را شکر به برکت بازی پرسپولیس و میلان و تلاش های علی ضیا و البته تصمیم زیبا و خیرخواهانه پایان رأفت چنین مبلغی (حدود ۳۰۰ میلیون) در مراسم جمع آوری شد که جای شکرش باقی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعه ای مبنی بر اینکه مدیرعامل آینده پرسپولیس از مسکو می آید و آن شخص محمد جمشیدی عضو هیئت مدیره این باشگاه است، به ذکر کلمه «بی خیال بابا» بسنده کرد و گفت که صحبت بیشتری در این باره انجام نمی دهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات