پیگرینی:

سرمربی تیم منچسترسیتی با ابراز رضایت از پیروزی خارج از خانه مردانش برابر مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها آن را انتقام شکست سنگین آبی های منچستر برابر باواریایی ها در بازی رفت دانست.

به گزارش افکارنیوز ، تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته (سه شنبه) در آخرین دور از بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، موفق شد در خانه بایرن مونیخ با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند آن هم در شرایطی که باواریایی ها با ۲ گل از میهمان انگلیسی خود پیش بودند.

مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پس از بازی با ابراز رضایت از این پیروزی گفت: این پیروزی مهمی بود. یک نفر روز قبل از بازی گفت که نتیجه این بازی خیلی مهم نیست اما برای ما مهم بود چون می خواستیم انتقام شکست خانگی دور رفت را بگیریم. در بازی رفت خیلی بد کار کردیم اما با بردن در خانه بایرن مونیخ آن هم با ۳ گل و بدون حضور وینسنت کومپانی، یحیی توره و سرخیو آگرو کار بزرگی است و نشان دادیم چه تیم قدرتمندی داریم.

پیگرینی افزود: در ۱۵ دقیقه اول این بازی خوب کار نکردیم اما پس از آن به تدریج به حفظ توپ روی آوردیم و همپای بایرن مونیخ بازی کردیم. بهترین راه برای افزایش اعتماد به نفس تیم زمانی که با ۲ گل عقب افتادیم این بود که گل بزنیم. بعد از آن با حفظ توپ و با اطمینان و اعتماد به کاری که انجام می دادیم رفته رفته بهتر بازی کردیم.

سرمربی فصل گذشته مالاگای اسپانیا ادامه داد: بسیار مهم است که در صدر جدول گروه خود باشیم اما این مهم ترین چیز نیست. وسوسه شده بودم که آگرو را در دقایق پایانی بازی به میدان بفرستم اما در عین حال به این فکر می کردم که ادامه دادن بازی با داوید سیلوا ریسک است چون او در حال حاضر نمی تواند بیش از ۷۰ دقیقه بازی کند.

پیگرینی تاکید کرد: امیدوارم این بازی تاثیر مثبتی بر عملکرد ما در ادامه فصل داشته باشد. می دانم این فصل در بازی های خارج از خانه خود در لیگ برتر خوب نتیجه نگرفته ایم اما عملکرد ما در بیشتر آنها بد هم نبوده است. به همین دلیل باید به تلاش مان برای پیدا کردن یک شیوه مناسب از بازی ادامه دهیم و این بازی هم برای ما بسیار مهم بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات