شماره ۹ جنجالی سرخپوشان تبریز باز هم حاشیه ساز شد و معلوم نیست اقدام او پس از گلزنی شادی پس از گلش بوده یا خشم اژدها!

به گزارش افکارنیوز ، جواد کاظمیان بعد از مدت ها در بازی با گسترش فولاد هم فیکس بود و هم گل زد. بعد از اینکه کریم انصاری فرد مقابل پرسپولیس ۳ کارته شد این فرصت به کاظمیان رسید تا از ابتدا در ترکیب ثابت حضور داشته باشد. جواد در این دیدار روی اشتباه محسن فروزان گل اول تراکتور را به زیبایی زد تا تیمش پیش بیافتد.

اما شادی بعد از گل کاظمیان عجیب و غریب بود به طوری که این گل زیبا و حساس را تحت الشعاع قرار داد! یک ساعت بعد از تثبیت صدرنشینی تراکتورسازی در جدول خبری در رسانه ها در خصوص شادی گل این مهاجم آمد مبنی بر اینکه کاظمیان از شدت خوشحالی به الفاظ رکیک رو آورده و فحاشی کرده است! بازیکنان تراکتورسازی معتقد بودند او به خاطر فشاری که تحمل کرده قصد تخلیه کردن خودش را داشته است.

* منظور کاظمیان تی تی ها نبود

از شادی گل خشم آلود کاظمیان تعبیرهای مختلفی شد! از جمله اینکه گفته می شد او بعد از گل به سمت تی تی ها رفته و منظورش طرفداران تیفوسی تراکتورسازی بوده و به نوعی می خواسته به آنها حرف هایش را بزند.

به هر حال جواد نتوانسته بود در نیم فصل انتظارات را برآورده کند وحتی کارش به اخراج هم کشید. در تمرینات هم درگیری هایی داشت و بعضی ها می گفتند طرف حساب کاظمیان تی تی ها بوده تا به آنها بگوید، ببینید که در تراکتور ماندم و گل هم زدم!

اما این ادعا بعد از بررسی جزئی وضعیت حضور هواداران برای این بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) درست از آب درنیامد. به این دلیل که تی تی ها به خاطر اتفاقات بعد از بازی با پرسپولیس و تهدید کمیته انضباطی مبنی بر تنبیه هواداران، دربی تبریز را تحریم کرده بودند و برای تماشای بازی نیامدند.

تی تی ها در استادیوم حضور نداشتند و مسلما نمی توانند مخاطب کاظمیان بوده باشند! آن هم در روزی که سر جمع چیزی حدود ۲ هزار نفر روی سکوها بودند!

* کاظمیان دنباله روی کریمیان

تعدادی از خبرنگارانی که در ورزشگاه حضور داشتند معتقد بودند حرکت کاظمیان در ادامه شادی گل مهدی کریمیان در بازی با فولاد خوزستان بوده! کریمیان در بازی با فولاد گل زد و پشت پیراهنش به ترکی نوشته بود؛" لعنت بر دروغگو" او با این جمله خودش را تخلیه کرد اما همبازی اش با فریاد زدن جلوی دوربین های تلویزیونی جواب منتقدانش را داد.

این ماجرا از فاش شدن لیست مازاد برای نیم فصل آغاز شد که در نهایت به خاطر کمبود بازیکن آنها در تیم ماندنی شدند! کاظمیان می خواست به منتقدانش جواب بدهد البته این در حالی است که با بازگشت انصاری فرد باز هم باید روی نیمکت بنشیند!

* بازیکنان جلوی جواد را گرفتند

اما وقتی بعد از گلزنی جواد کاظمیان مسیر حرکتی این بازیکن را بررسی کردیم و بدین ترتیب، پرده از اصل ماجرا برداشته شد. عکاسان و دوربین های تلویزیونی صحنه شادی گل کاظمیان را ضبط کردند و حتی در برنامه های تلویزیونی به آسانی می شد با لب خوانی، الفاظ او را خواند!

این بازیکن به گواه عکاسان و حاضرین در ورزشگاه بعد از گلزنی به سمت نیمکت تراکتورسازی می دود و چون جایگاه تی تی ها پشت نیمکت تراکتور است ابتدا خیلی ها فکر کردند او به سمت این هواداران می رود. اما همین جا بود که بازیکنان متوجه می شوند او قصد رفتن به سمت نیمکت را دارد به همین دلیل بازیکنان جلوی او را گرفتند و در واقع برای او دلسوزی کردند تا مشکلی برایش پیش نیاید.

حتی یکی از عکاسان هم در ادعایی تند و بی سند مدعی شد: «کاظمیان می خواست جلوی آقا معلم برود. » به هر حال بازیکنان این مسئله را جمع و جور کردند تا در نهایت تراکتور گل دوم را هم زد. البته این اتهامی بزرگ است و نمی توان به سادگی جواد را متهم کرد. این تنها روایتی است از تصاویر و شاهدان.

* خوشحالی جلالی به ماجرا دامن زد

واکنش مجید جلالی به این اتفاق هم در نوع خودش جالب بود. سرمربی تراکتورسازی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: " بابت گلزنی جواد از خود او خوشحال تر هستم! "

این در حالیست که جلالی در خصوص هیچ بازیکنی این حرف را نزده و نمایش خوشحالی زاید الوصف او نه تنها قضیه را فیصله نداد بلکه کنجکاوی در خصوص شادی گل شماره ۹ سرخپوشان را بیشتر کرد. با این حرف جلالی بیشتر به اصل ماجرا دامن زده شد و او به جای اینکه اوضاع را آرام کند حاشیه ها را بیشتر کرد.

با توجه به تجربه بالای جلالی بعید بود این حرف را در کنفرانس بزند! با توجه به واکنش جلالی پیش بینی می شود او برخوردی با این حرکت بازیکن گلزن تیمش نکند تا باز هم تیم دچار حاشیه نشود!

* بازیکن نباید تیم را به حاشیه ببرد

باید گفت، صدرنشینی تراکتورسازی در لیگ آنقدر مهم و ارزشمند است که هیچ بازیکنی نباید تیم را به حاشیه ببرد. در این جا بحث فردی در میان نیست چرا که باشگاه تراکتورسازی با این مسائل وارد حاشیه می شود و چه بسا از صدرنشینی هم فاصله بگیرد.

کاظمیان یا هر بازیکنی می توانند با تمرین بیشتر خودشان را به ترکیب برسانند و در هر صورت نظر سرمربی یا همان شخص اول تیم قابل احترام است.

تراکتور با زحمت کاظمیان و سایر بازیکنان در میان غول ها با شایستگی به صدر جدول رسیده و حیف است با این حواشی خود ساخته دچار مشکل شود. کاظمیان هم می تواند با «گلزنی» شایستگی هایش را فریاد بزند نه با کلمه و واژه های آنچنانی.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات