بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد تا به امروز کاری برای تیم ملی نکرده ایم.

به گزارش افکارنیوز ، مجید نامجومطلق در خصوص تیم های هم گروه ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ اظهار داشت: باید طوری صحبت و فکر کنیم که به واقعیت نزدیک باشد و البته طوری صحبت کنیم که تیم ملی کشورمان تضعیف نشود.

وی در ادامه افزود: نباید به خاطر پیروزی هایی که در سال های گذشته مقابل بوسنی داشته ایم، تصور کنیم باز هم این تیم را شکست می دهیم. بوسنی دیگر آن تیم سال های دور نیست و بسیار قوی تر شده است. تیم بوسنی آنقدر قوی است که به عنوان سرگروه از گروهش به جام جهانی صعود کرده و بازیکنانش در بسیاری از لیگ های معتبر بازی می کنند. بازی با این تیم به همین دلیل بسیار دشوار است.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین تاکید کرد: ما در گروه خود با ۳ سبک متفاوت روبه رو خواهیم شد. در واقع جدا از بوسنی با نیجریه ای سروکار داریم که بهترین تیم آفریقایی بعد از ساحل عاج است و به لحاظ فیزیکی و سرعتی جزو بهترین تیم ها به شمار می آید.

هافبک پیشین تیم های استقلال و پرسپولیس ادامه داد: با تمام دشواری هایی که پیش رو داریم فعلاً هیچ کاری برای تیم ملی نکرده ایم. در حالی که تا به امروز کره جنوبی یکی از تیم های برتر آسیا با تیم هایی نظیر برزیل، مالی، سوئیس و روسیه بازی کرده است و یا ژاپن که با بلژیک و هلند بازی های تدارکاتی بسیار خوبی انجام داده است.

نامجومطلق با تاکید براین موضوع که تیم ملی زمان را به راحتی از دست داده است، افزود: بعد از پایان لیگ کی روش فرصت زیادی تا جام جهانی نخواهد داشت و در واقع ما زمان را به شکل بدی از دست داده ایم، موضوعی که ممکن است برای ما تا حدودی مشکل ساز شود.

وی ادامه داد: کی روش با توجه به زمان پایان لیگ و تداخل بازی های لیگ قهرمانان آسیا فرصت چندانی برای کار و انجام بازی های تدارکاتی تیم ملی تا شروع جام جهانی ندارد. از سوی دیگر کی روش شرایط لیگ ما را قبول نداشته و در واقع اعتقادی به کار تیم های ما ندارد.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان سبک کاری کی روش با ایویچ را متفاوت خواند و گفت: در زمان ایویچ به دلیل آنکه فوتبال ما مانند امروز تعدد مسابقات، او توانست قبل از مسابقات جام جهانی ۱۹۹۸ با چند ماه کار به بهترین شکل تیم ملی را آماده کند. در آن دوره به لحاظ بدنی ما تیمی بسیار خوب و آماده داشتیم اما در حال حاضر شرایط بازی ها و سبک کاری کی روش با گذشته بسیار متفاوت است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات