جلسه جالب عابدینی و گودرزی

عابدینی پس از تنها ۳۰ دقیقه از دفتر وزیر بیرون آمد در حالیکه لبخندی کمرنگ و البته پرمعنی روی لب داشت و برخلاف همیشه حاضر نشد در مورد این دیدار با رسانه ها صحبت کند. حالا باید منتظر ماه های آینده بود تا نظر نهایی گودرزی در مورد عابدینی را متوجه شد.

گروه ورزشی - امیر عابدینی هر کجا که باشد، یک آلترناتیو قوی برای مدیریت باشگاه پرسپولیس است. مدیری کاربلد و قدیمی که به دلیل موفقیت های بی نظیرش در جمع سرخ ها در دهه ۷۰ لقب پرطمطراق موفق ترین مدیر تاریخ پرسپولیس بعد از انقلاب را تصاحب کرده و از همین رو همیشه سایه بلندش بر صندلی مدیریت این باشگاه سنگینی می کند.

به گزارش افکارنیوز؛ با مشخص وزیر جدید ورزش و جوانان زمزمه برکناری محمد رویانیان مدیرعامل پرهیاهوی سرخ ها بالا گرفته و مثل همیشه امیر عابدینی یک گزینه بالقوه است. مدیری که نامش دوباره در نزدیکی پرسپولیس به گوش می رسد. از سوی دیگر عابدینی چند صباحیست که به دلیل مشکلات فراوان از داماش استعفا داده و همین نکته او را به صندلی مدیریت پرسپولیس نزدیک تر نشان می دهد. مدیری که با توجه اتفاقات اخیر به نظر در آستانه بازگشت به پرسپولیس است.

به بهانه داماش، با هدف پرسپولیس!

مشکلات فراوان و لاینحل باشگاه داماش سبب شده تا عابدینی دوباره هوس استعفا کند. استعفایی که البته بسیاری اعتقاد دارند نمایشی و تبلیغاتی است و بیشتر به دلیل جلب توجه افکار عمومی و حل مشکلات داماش صورت گرفته. با این وجود مدیرعامل زیرک داماشی ها کماکان بر استعفای خود مصر است و تاکید می کند که به هیچ وجه قصد بازگشت به صندلی مدیریت خود را ندارد. عابدینی حتی ادعا کرده قصد دارد برای حل مشکلات داماش به دیدار وزیر ورزش برود و درباره مشکلات این باشگاه قدیمی با گودرزی صحبت کند.

موضوعی که در همان بدو مطرح شدن با این سوال مواجه می شود که چرا باید وزیر حاضر شود به خاطر چنین موضوعی با امیرعابدینی جلسه بگذارد؟ حتی اگر ابهامات موجود در مالکیت داماش را در نظر بگیریم باز هم ماجرا به وزیر ورزش هیچ ارتباطی پیدا نمی کند و نهایتاً عابدینی باید با قوه قضاییه در این رابطه صحبت کند. همین شبهات است که احتمال مطرح بودن بحث پرسپولیس را در این جلسه باز هم قوت می بخشد و گویا ملاقات عابدینی با وزیر بیشتر از هرچیز دیگر به مدیریت باشگاه پرسپولیس مربوط است.

جلسه مهندس در ولنجک


در همین راستا هفته گذشته امیر عابدینی جلسه ای مهم و البته مخفیانه در حوالی ولنجک داشت. او که بیش از پیش به پرسپولیس نزدیک شده، تصمیم گرفته برای باخبر شدن از جزئیات مشکلات و مهم تر از همه بدهی های پرسپولیس، جلسه ای با یکی از مدیران فعلی سرخ ها برگزار کرده و از کم و کیف ماجرا و مشکلات فعلی سرخ ها باخبر شود و با آگاهی و اطلاعات کافی به دیدار وزیر برود. در این میان همان معاونی که چند صباحیست با تنزل درجه روبرو شده و از سمت مدیر امور بین الملل، به معاونت امور بین الملل تغییر جایگاه داده. در این جلسه چند ساعته تمامی مشکلات و اسرار درون باشگاه را به عابدینی منتقل کرد و او را در جریان تمام مشکلات باشگاه قرار داد تا عابدینی با اطلاعات کامل منتظر جلسه سرنوشت ساز با وزیر باشد.

جلسه ای که کنسل شد!

مشکلات فزاینده باشگاه داماش حتی پای مسئولین سیاسی استان را نیز به ماجرا باز کرده و از همین رو همگی در پی چاره جویی برای حل این باشگاه فوتبال هستند. در همین رابطه کوچکی نژاد نماینده رشت نیز وقتی در جریان مشکلات فزاینده و بیشمار این باشگاه قرار گرفت، تصمیم گرفت تا در جلسه ای با وزیر ورزش از او برای کمک به داماش استمداد بطلبد. از همین رو در تماس با گودرزی این جلسه را فیکس کرد و پس از آن عابدینی را نیز در جریان گذاشت تا به عنوان مدیرعامل و همه کاره باشگاه در این جلسه او را همراهی کند تا مشکلات این باشگاه قدیمی را با وزیر در میان بگذارند. جلسه ای در نهایت به طرز غیرمنتظره ای کنسل شد! گویا وزیر به محض اطلاع از اینکه امیرعابدینی هم کوچکی نژاد را در این دیدار همراهی می کند، جلسه را لغو کرده. ظاهرا وزیر نمی خواسته در جلسه ای با حضور افراد دیگر با عابدینی روبرو شود. چراکه می دانست با حضور عابدینی احتمالا صحبت های مهم دیگری به غیر مساله داماش مطرح خواهد شد و بنابراین حضور افراد دیگر در این جلسه به صلاح نیست!

لبخند بعد از مذاکره

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان دکتر گودرزی جلسه خود با امیر عابدینی را برگزار کرد. جلسه ای که البته به بهانه رسیدگی به مشکلات داماش برگزار شد اما همه می دانند که سوژه اصلی جلسه پرسپولیس بود! در این جلسه کوتاه عابدینی گزارش مختصرو اجمالی از بدهی های گسترده پرسپولیس و مشکلات فزاینده این تیم که به دلیل سوءمدیریت رویانیان حاصل شده را به گوش وزیر رساند و تاکید کرد که با این حجم انباشته بدهی و مشکلات ساختاری به تنهایی کاری از دست او برنمی آید و تنها در صورتی حاضر است قبول مسئولیت کند که رویانیان شخصا مسئولیت بدهی های گسترده ای را که برجای گذاشته، را تقبل کند.

عابدینی در این دیدار کوتاه به گودرزی گفت: «با این وضعی که در پرسپولیس دیدم، نه تنها من بلکه هیچکس دیگری هم نمی تواند این باشگاه را اداره کند. بهتر است این تیم هرچه زود تر خصوصی شود تا بلکه با استفاده از آورده مالی ناشی از فروش سهام بتوان بدهی های سنگین و مشکلات این باشگاه را مرتفع کرد» پیشنهادی که گودرزی قول داد روی آن فکر کند و به عابدینی نیز پیشنهاد داد که اگر برنامه ای در این زمینه دارد، به او ارائه دهد. عابدینی پس از تنها ۳۰ دقیقه از دفتر وزیر بیرون آمد در حالیکه لبخندی کمرنگ و البته پرمعنی روی لب داشت و برخلاف همیشه حاضر نشد در مورد این دیدار با رسانه ها صحبت کند. حالا باید منتظر ماه های آینده بود تا نظر نهایی گودرزی در مورد عابدینی را متوجه شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات