موضوعی که برای علاقه مندان به ورزش در چنین شرایطی مهم به نظر می رسد اینکه یک خسروی وفا برای ورزش کم است و کاش مدیرانی از این دست بیشتر می بودند.

به گزارش افکارنیوز ، محمود خسروی وفا در جامعه ورزش کاملاً شناخته شده است. مدیر موفق و صادقی که قاعدتاً قسمت زیادی از موفقیت هایش در گرو صداقتش بوده است، مدیری که نشان داده هیچگاه مصالح را قربانی منافع نمی کند. مدیری که برای خوشایند دیگران رنگ عوض نمی کند و منش و رفتارش از اولین روزی که وارد ورزش شده تا به امروز که باید او را از قدیمی ترین مدیران ورزش به حساب آورد ذره ای تغییر نکرده است. اما این موضوع در حالی تحقق پیدا می کند که بسیاری از مدیران و دست اندرکاران ورزشی، بقاء خود را در خوشایندگویی ها برای دیگران جستجو می کنند!

در هر حال این رفتار خسروی وفا در بحث انتخابات کمیته ملی المپیک نیز یکبار دیگر هویدا شد و صریح اللهجه بودن وی باعث روشن شدن برخی از تخلفات شد که همین موضوع هم انتخابات این کمیته را عقب انداخت و گله مندی ها و ظاهراً شکایاتی علیه وی را به همراه داشت. با این وجود و اگرچه خسروی وفا که خود عضوی از کمیته ملی المپیک است و در این شرایط بعید به نظر می رسد که فردی با موقعیت وی در مقابل تخلفات بایستد، اما وی در راستای رساندن حق به اشخاصی که حق با آنهاست اقدامی انجام داد که قطعاً نقطه مقابل خوشایندگویی ها برای دیگران است.

در هر حال و فارغ از آنچه در پی این اتفاقات رخ بدهد موضوعی که برای علاقه مندان به ورزش در چنین شرایطی مهم به نظر می رسد اینکه یک خسروی وفا برای ورزش کم است و کاش مدیرانی از این دست بیشتر می بودند. در این صورت نه تنها جلوی بسیاری از تخلفات در ورزش گرفته می شد بلکه از تخلفات و بسیاری ناهنجاری ها که امروز گریبانگیر ورزش است هم پیشگیری می شد!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات