مدیریت طولانی مدت گروهی خاص و فامیل بازی در فدراسیون اسکی باعث رکود کارها و پس رفت ورزش های زمستانی شده و فدراسیون برای نفس کشیدن به مدیرانی جدید نیاز دارد.

به گزارش افکارنیوز ، انحصار در فدراسیون اسکی و فامیل گرایی در این فدراسیون به مدت طولانی موجب شده که همه چیز در دایره محدود قرار گرفته و استعداد های شهرستانی به هیچ وجه دیده نشده و امکان رشد و ترقی نیر نداشته باشند.

در استان اردبیل ورزش های زمستانی را با چنگ و دندان حفظ کرده و تا حدی توسعه دادیم؛ حتی نفراتی نیز به تیم ملی اسکی راه یافتند اما به خاطر بی توجهی فدراسیون همه چیز به هم ریخته و ورزش های زمستانی در استان پر استعدادی چون اردبیل به حال رکود افتاده است.

فدراسیون اسکی به افراد و طایفه ای خاص محدود شده و همه چیز از اعضای تیم ملی و اعزام های خارجی نیز به این گروه و طایفه اختصاص یافته و استعدادهای اسکی کشور در سایه این گروه در حال نابودی هستند.

این انحصار و چیدمان خاص در فدراسیون باید شکسته شود و شایسته سالاری در ورزش های زمستانی جایگزین طایفه گری و گروه گرایی شود.

به خاطر سیاست های غلط فدراسیون و عدم توجه به استانها و مشکلات کمر شکن کسی رغبت بر عهده گرفتن مسوولیت در هیات اسکی و ورزش های زمستای را ندارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات