مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: بیک زاده بازیکن ساکت و سالمی است که متأسفانه این روزها علیه اش هجمه هایی به راه افتاده است.

به گزارش افکارنیوز ، حنیف عمران زاده پس از تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه این روزها همه درباره تقابل لیونل مسی با تیم ملی فوتبال ایران صحبت می کنند گفت: مسی بازیکن بزرگی است اما این روزها کل دنیا مسی مسی می کنند و حالا در فوتبال ما جوی به راه افتاده و در برنامه ۹۰ هم دیدیم که کارهای زشتی انجام شده امیدوارم از اینگونه اتفاقات دیگر رخ ندهد چرا که ارزش ایرانی ها پائین می آید. حالا باید بگذاریم مسی مقابل تیم ملی بازی کند تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا این صحبت ها باعث حساس تر شدن دیدار ایران و آرژانتین می شود ادامه داد: این بازی چهار پنج ماه دیگر است و در روز بازی مشخص می شود که مسی چه کاره است. البته تیم ملی ایران دست و پا بسته نیست و یکی از تیم های مدعی فوتبال آسیاست. آرژانتین هم البته تیم مدعی و بزرگی است که بازیکنان خیلی خوبی دارد اما به نظرم جوی هم که این روزها به راه افتاده جو درستی نیست.

وی در خصوص قرعه کشی جام جهانی هم تصریح کرد: نسبت به انتظاراتی که مردم از فوتبال ایران داشتند فکر می کنم گروه خوبی نصیب فوتبال ایران شده اما به نظرم باید برنامه ریزی خوبی برای حضور در جام جهانی داشته باشیم چون اگر بخواهیم با همین برنامه ریزی به جام جهانی برویم قطعاً زنگ تفریح تیم ها در جام جهانی خواهیم بود. امیدوارم که برنامه ریزی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم عملکرد خوبی در برزیل از خودمان نشان دهیم.

عمران زاده درباره صحبت هایی که این روزها در خصوص تقابل هاشم بیک زاده و لیونل مسی شنیده می شود هم افزود: اینها جوی است که به راه افتاده است بیک زاده بازیکن خوبی است که برای فوتبال این مملکت زحمت کشیده و در چند بازی آخر تیم ملی زحمات زیادی کشیده است. او در استقلال هم بازیکن خوبی است و واقعاً با این صحبت ها ارزش بازیکنان خودمان را پائین می آوریم. بیک زاده بازیکن ساکت، سالم و دلپاکی است اما هجمه هایی برایش درست شده که بی انصافی است باید از بازیکنان ملی فوتبالمان حمایت کنیم اما متأسفانه می بینیم که علیه او این هجمه ها به راه افتاده امیدوارم که دیگر تکرار نشود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات