هواداران پرسپولیس از پرویز مظلومی درخواست کردند برای دیدن نتیجه پایانی مسابقه اسکوربورد را تماشا کند.

به گزارش افکارنیوز ، دیدار تیم های مس کرمان و پرسپولیس از ساعت ۱۵ امروز به میزبانی مس برگزار شد و با نتیجه پر گل ۶ بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

در جریان این مسابقه هواداران پرسپولیس پس از اینکه مس گل های سوم و چهارم را دریافت کرد بارها با کنایه پرویز مظلومی را با لقب «سوبله چوبله» تشویق کردند.

همچنین پرسپولیسی ها پس از به ثمر رسیدن گل ششم تیمشان از مظلومی تقاضا کردند تا به زمین آمده و اسکوربورد را تماشا کند. آنها با شعار «پرویز بیا بالا» از وی این تقاضا را داشتند. در مقابل، هواداران مس شعار سر می دادند: «دایی یادت باشه مظلومی سرورته»

* یکسری از هواداران به شدت به محمد فنایی، ناظر داوری به خاطر تصمیمات داور مسابقه اعتراض کردند.

* چند لیدر مس کرمان که از نتیجه به دست آمده به شدت ناراضی بودند به نتایج این تیم در فصل جاری و همچنین جذب شیث رضایی اعتراض کردند.

* هواداران پرسپولیس پس از پیروزی پر گل این تیم سرود قهرمانی سر دادند.

* هواداران مس علیه دایی شعار دادند.

* قبل از پایان بازی محمد فنایی از مسئولان برگزاری بازی درخواست کرد به زمین آمده و برای انتقال داوران به بیرون از زمین کمک کنند.

* یک هوادار پرسپولیس با لباس قرمز به وسط زمین رفت و در آغوش سید جلال حسینی جای گرفت. با این حال مأموران انتظامی با برخورد فیزیکی وی را به بیرون از زمین منتقل کردند.

* سرپرست مس کرمان در پایان مسابقه اجازه نداد هیچکدام از اعضای این تیم به سمت داور بروند.

* در پایان مسابقه محمد نوری پیراهنش را به یک جانباز هدیه کرد و در مقابل حقیقی، مسلمان و کفشگری لباس های خود را به میان تماشاگران انداختند.

* تیم داوری با تمهیدات ویژه از زمین بازی به بیرون انتقال دادند.

* هواداران پرسپولیس در پایان مسابقه به کرمانی ها عدد ۶ را نشان دادند.

* خوشحالی عجیب نیلسون با تکان دادن حوله ای که در دست داشت در جای خود جالب توجه بود.

* محمد فنایی در خصوص مشکلات داوری حاضر به پاسخگویی به خبرنگاران نشد.

* تعدادی از هواداران مس در بیرون از ورزشگاه با مأموران نیروی انتظامی درگیر شدند که مأموران عده ای از آنها را دستگیر کردند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات