ظاهرا قرار است نقش اصلی را در این داستان ایفا کند! خلعتبری رابطه بسیار نزدیک و خوبی با غلامی دارد و از همین رو واسطه شده تا هر طوری که هست رفیق نزدیکش را قرمزپوش کند و به شدت دنبال این ماجراست و با توجه به علاقه طرفین بسیار مایل است هرچه سریع تر این معامله را جوش دهد!

گروه ورزشی - محمد غلامی یکی از بازیکنانی بوده که در چند فصل اخیر همیشه شایعه پرسپولیسی شدنش به گوش رسیده است. مهاجم بلندبالای شمالی چندین بار تا نزدیکی های پرسپولیس پیش آمده اما در نهایت این انتقال نهایی نشده. در نقل و انتقالات نیم فصل نیم غلامی یکی از گزینه های پرسپولیس بود و حتی شایعه شد قرار شده تا سرخ ها او را با سیدصالحی مهاجم خود معاوضه کنند اما در نهایت این انتقال باز هم اجرایی نشد تا غلامی نیم فصل دوم نیز با پیراهن سپاهان به میدان برود.

به گزارش افکارنیوز ؛ با این وجود ظاهرا این ماجرا هنوز پایان نیافته و کماکان این رشته سر دراز دارد! ظاهرا بعد از مخالفت دایی با معاوضه سیدصالحی و غلامی، طرفین با یکدیگر قول و قرار می گذارند که در پایان فصل غلامی به پرسپولیس بیاید و سرانجام پیراهن قرمز را برتن کند! با توجه به قرارداد ۳ ساله دایی با پرسپولیس و اعتقاد وی به غلامی، او تاکید کرده که برای فصل بعد تحت هر شرایطی غلامی را می خواهد و غلامی نیز بسیار تمایل دارد تا بتواند پیراهن قرمز را بر تن کند.

خبر رسیده پرسپولیسی ها از هم اکنون برای فصل آینده با محمد غلامی صحبت کرده اند و توافقات اولیه را برای حضور او در فصل بعد رقابت ها در تیم پرسپولیس انجام داده اند. نکته عجیب اینکه شاه کلید این ماجرا و این نقل و انتقال محمدرضا خلعتبری بازیکن فعلی پرسپولیس است که ظاهرا قرار است نقش اصلی را در این داستان ایفا کند! خلعتبری رابطه بسیار نزدیک و خوبی با غلامی دارد و از همین رو واسطه شده تا هر طوری که هست رفیق نزدیکش را قرمزپوش کند و به شدت دنبال این ماجراست و با توجه به علاقه طرفین بسیار مایل است هرچه سریع تر این معامله را جوش دهد!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات