مربی تیم کشتی گاز مازندران گفت: با وجود بضاعت کمی که تیم ما داشت، نتایج خوبی در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد کسب کردیم.

به گزارش افکارنیوز ، حسین رنگرز در ارتباط با دیدار این تیم با شهدای زنجان اظهار داشت: مسابقه بسیار خوبی را برابر زنجانی ها داشتیم و در شرایطی که با باخت در این دیدار شانس صعود به مرحله بعد را از دست می دادیم اما با تلاش کشتی گیران مان در این دیدار پیروز شدیم.

وی افزود: با وجود بضاعت کمی که داشتیم و اینکه دست ما در جذب کشتی گیران مطرح به خصوص کشتی گیران خارجی که رقبای ما از آن سود می بردند، بسته بود اما با همین بضاعت کم هم نتایج قابل قبولی گرفتیم. در خیلی از مسابقات حریفان مان را که چندین برابر ما برای حضور در لیگ هزینه کرده بودند را اذیت کردیم و حریفی ساده و دست و پا بسته برای آنها نبودیم. اکنون هم شانس بالایی برای صعود داریم و اگر بتوانیم نتیجه قابل قبولی را برابر خونه به خونه کسب کنیم، می توانیم در نهایت راهی دور بعد شویم.

مربی تیم گاز مازندران خاطرنشان کرد: تیم ما در لحظات آخر بسته شد و فرصت کافی برای هماهنگی نداشتیم. بدون شک اگر فرصت مناسبی برای آماده سازی در اختیار داشتیم نتایج بهتری کسب می کردیم.

وی خاطرنشان ادامه داد: از مسئولان ورزش وزارت نفت و شرکت ملی گاز تشکر می کنیم که در این مدت حمایت های خوبی از تیم داشتند و امیدوارم سال آینده بتوانیم با برنامه ریزی بهتری در لیگ حاضر شویم و در زمره مدعیان قهرمانی باشیم، هرچند اگر مسئولان گاز بیشتر به تیم ما بها می دادند می توانستیم نتایج بهتری رقم بزنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات