رویانیان دست به دامان انصاری شد

علی انصاری عضو سابق هیات مدیره استقلال که در تمامی این سال ها به پشتوانه حساب مالی پر و پیمانش، به آبی ها کمک کرده، این بار خرق عادت کرد و درخواست رویانیان را اجابت نمود و مبلغ قسط دوم ترانسفر خلعتبری از باشگاه عجمان را تقبل کردو در اختیار رویانیان قرار داد

گروه ورزشی - بدهی باشگاه پرسپولیس به باشگاه عجمان امارات بر سر انتقال محمدرضا خلعتبری مهاجم این تیم بدل به یکی از مشکلات عجیب و بزرگ پرسپولیس شده است. بعد از پیوستن خلعتبری از عجمان به پرسپولیس طبق قول و قرار موجود قرار بر این شد تا پرسپولیس مبلغ ۸۰۰ هزار دلار را در سه قسط به باشگاه اماراتی بپردازد که قسط اول با کمک دلارهای حسین هدایتی پرداخت شد اما با رسیدن سررسید قسط دوم هنوز مبلغ آن پرداخت نشده است.

به گزارش افکارنیوز؛ ظاهرا یکی از خیرینی که قرار بوده قسط دوم را پرداخت کند، ناگهان ناپدید شده و دست سرخ ها در پوست گردو گذاشته. رویانیان برای جور کردن این مبلغ حتی به حسین هدایتی و بابک زنجانی دو رفیق متمولش که به نوعی حکم خزانه را برای او داشتند نیز رو زد و درخواست کمک کرد اما هر دو از تقبل این مبلغ بنا به دلایلی طفره رفتند و دست رویانیان را در پوست گرو گذاشتند.

بابک زنجانی به رویانیان تاکید کرد با توجه به درگیری در پرونده فروش نفت و حساسیت مجلس فعلا نمی تواند کمکی به وی کند. از سوی دیگر هدایتی نیز با هدف کشیدن صندلی از زیر سردار و نشستن به جای او از پرداخت این پول سرباز زد تا رویانیان حسابی در مخمصه گیر کند. از همین رو او به صرافت استفاده از یک خیر دیگر افتاد؛ خیری که البته استقلالی است!

علی انصاری عضو سابق هیات مدیره استقلال که در تمامی این سال ها به پشتوانه حساب مالی پر و پیمانش، به آبی ها کمک کرده، این بار خرق عادت کرد و درخواست رویانیان را اجابت نمود و مبلغ قسط دوم ترانسفر خلعتبری از باشگاه عجمان را تقبل کرد و در اختیار رویانیان قرار داد تا مدیرعامل پرسپولیس خیلی زود مهیای سفر شده و این مشکل بزرگ را حل کند. اتفاقی که سبب شد تا رویانیان در یک مصاحبه جالب در توصیف انصاری بگوید: «شک دارم که انصاری استقلالی باشد! »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات