مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی و استیناف دو ماه است که درباره دایی رأی می دهند.

به گزارش افکارنیوز ، محمد رویانیان در خصوص پیروزی ۶ بر صفر قرمزپوشان مقابل مس کرمان گفت: خوشبختانه بازیکنان عملکرد قابل قبولی مقابل تیم خوب مس کرمان به نمایش گذاشتند.

وی افزود: احساس می کردم که روز سختی در انتظار ما است. پرسپولیس همیشه در کرمان مشکل داشته و چند سال است که مقابل این تیم متأسفانه به مشکل خورده بود. در کرمان یا مساوی کردیم و یا باختیم و شاید اگر من درست حساب کرده باشم از اول لیگ تا الآن مقابل این تیم در کرمان به پیروزی نرسیده بودیم. به همین دلیل این بازی برای ما حساس بود.

رویانیان تصریح کرد: ما از لیگ یکم تا به امروز حدود ۲۰ سال مقابل مس در خانه اش به برتری نرسیده بودیم و همیشه در کرمان دچار مشکل بودیم. این اتفاق کوچکی نبود ولی خدا را شکر طلسم شکسته شد و ما حتی یک رکورد را هم در کرمان زدیم. از طرفی دیگر ما در عمر پرسپولیس در دیدارهای خارج از خانه ۶ گل به حریفان نزده بودیم و این هم یک اتفاق خوب در تیم فوتبال پرسپولیس بود که این شاهکار توسط کادر فنی و بازیکنان ما اتفاق افتاد.

رویانیان درباره نشان دادن عدد ۴ توسط پرویز مظلومی بعد از اخراج نیز گفت: من به دنبال پیگیری کارهایم در امارات بودم و شنیدم که این اتفاق افتاده به نظر من کار قشنگ و خوبی نبود و ایشان به ما کم لطفی کرده است. به خدا من ناراحتم که این اتفاق برای پرویز مظلومی زحمتکش افتاد. او شکست سنگینی را تحمل کرد اما مظلومی مربی است که سال ها در این فوتبال زحمت کشیده و فوتبال ما به ایشان مدیون است.

وی افزود: پرویز مظلومی در تیم های بزرگ مثل استقلال موفق بوده ولی دو رفتار او خوب نبود، یکی همین نشان دادن عدد۴ که من آن را خودم ندیدم یکی هم به قبلاً برمی گردد. من دوست نداشتم برای مظلومی این اتفاق پیش بیاید چون با او سلام و علیک دارم و او هم همیشه به ما لطف داشته است ولی او هم برای اینکه شاید اتفاقی در ورزشگاه افتاده باشد کار بدی کرد که ۴ را نشان داد.

رویانیان ادامه داد: متأسفانه قبلاً هم در استادیوم آزادی همین کار را ایشان انجام داد و خیلی همه چیز بدی شد. در همان دیداری که ما توانستیم استقلال را آنطور شکست دهیم و در ۱۰ دقیقه سه گل زدیم. امیدوارم که دیگر شاهد این مسائل نباشیم و برای پرویز مظلومی نیز از صمیم قلب در بازی های آینده همراه با مس آرزوی موفقیت دارم.

رویانیان درباره جدیدترین اظهارات صالحی که اعلام کرده که رویانیان لباس پلیسی پوشیده و باید در صحبت هایش دقت کند گفت: من به بزرگواری صالحی شکی ندارم ایشان شخصیتی قضایی و قابل احترام دارد، ولی صالحی باید بداند کمیته استیناف نباید اشتباه کند چون دو ماه است که این کمیته شده کمیته استیناف آقای دایی! چون هر رأیی دوست دارند علیه این بنده خدا اعلام می کنند بالاخره نباید اینطور باشد.

وی افزود: این همه مربیان حرف می زنند که من به آنها کاری ندارم و این همه مدیران عامل حرف می زنند و اتفاقات ناگوار در لیگ یک، دو و همین لیگ برتر می افتد، هیچ توجهی به آن نمی شود اما کمیته انضباطی و استیناف دو ماه است که درباره دایی رأی می دهند. درست است این رأی ها را بیشتر کمیته انضباطی می دهد اما ما از کمیته استیناف انتظار داریم چون مرجع نهایی ما است این رأی ها را بدهد. ما اگر بخواهیم از آقای صالحی نا امید شویم باید فاتحه فوتبال را بخوانیم اگر آقای صالحی می خواهد موضع شخصی بگیرد و با دایی کلنجار برود یا خدای ناکرده بی انصافی کند دیگر ما در این فوتبال به چه کسی باید امید داشته باشیم.

رویانیان ادامه داد: به خاطر این من توقع ندارم مرجعی مانند صالحی اینطور اظهارنظر کند، البته ما همیشه احترام گذاشته ایم و این کار را انجام خواهیم داد. اما متأسفانه کمیته استیناف هم رأیی را که نباید بدهد می دهد و سپس به سرمربی ما هم آن حرف ها را می زنند. دایی در دفاع از حکم خودش حرف ها را زد و لازم نبود ایشان آنطور جواب دهد. بالاخره این شکل رفتارها خوب نیست من از لحاظ شخصیت قضایی صلاحی را همیشه قبول دارم اما حکم و رفتار ایشان را قبول ندارم چون ما از آقای صالحی انتظار داریم که همیشه کاری کند تا ما و تیم های دیگر به او امید داشته باشیم. ما به کمیته استیناف به عنوان یکی از بزرگترین مرجع ها اعتقاد داشتیم و نباید این اعتقاد از بین برود.

مدیرعامل قرمزپوشان در پاسخ به سؤال دیگری که چرا حالا هر اتفاقی می افتد اعلام می کنند به خاطر فشار دایی به داوران و فشار باشگاه به کمیته داوران است گفت: اصلاً اینطور نیست. در بازی اول خودمان در نیم فصل پنالتی یمان را نگرفتند در بازی با سپاهان هم قهرمانی آن بلا را سر ما آورد. شما آمار بگیرید که ما از داوری چقدر ضربه خورده ایم. آقایانی که این حرف ها را می زنند و می گویید پرسپولیس چرا اعتراض می کند به این آقایان فقط یک پاسخ می دهم بزرگان، برادران، سروران، عزیزان، پرسپولیس تیمی است که ۳۰میلیون هوادار دارد و من باید پاسخگوی درخواست های این هواداران باشم.

وی افزود: من باید به احساسات و عواطف این هواداران تا روزی که هستم به عنوان یک خدمتگزار حافظ منافع شان باشم و خواسته آنها را با حرف هایم به گوش همه برسانم. شما خیال کردید من هر روز دوست دارم مصاحبه کنم و وارد حاشیه شوم.

رویانیان ادامه داد: من باید پاسخ این هواداران را در قبال درخواست هایشان بدهم اگر حرفی می زنم فقط به خواسته این هواداران است تا خدایی ناکرده حق پرسپولیس از بین نرود. خدا می داند این هواداران از من می خواهند که اجازه ندهم حق پرسپولیس از بین برود. من در باشگاه پرسپولیس نوکر هواداران هستم و تا روزی که باشم با دل و جان به این تیم خدمت می کنم. من برای خدمتگزاری به پرسپولیس آمده ام نه چیز دیگر معنی ندارد من اعتراض کنم که شما از آن سوءاستفاده کنید. اصلاً اعتراض باشگاه پرسپولیس به کسی ربطی ندارد فقط باید بررسی شود که مسئولین لطف می کنند این کار را انجام می دهند. برخی ها کارهایی را می کنند یا تیمشان نتیجه نمی گیرد، می گویند به ما فشار می آوری.

رویانیان تأکید کرد: من مسئول صحبت هوادارانمان هستم. من آمده ام در پرسپولیس و اگر سکوت کنم و همه اتفاقات بیفتد چه جوابی به هواداران دارم که بدهم. بعضی از آقایان تیمشان هوادار چندانی ندارد که به آنها هم احترام می گذاریم اما ادعای آن سر به فلک می کشد اما من باید جواب ۳۰ میلیون هوادار را بابت اشتباهات بدهم. بعضی از آنها هم تیمشان چند هوادار شهرستانی دارد که به آنها هم احترام می گذاریم و باز هم حرف هایی می زنند که می خواهند خود را تبرئه کنند.

مدیرعامل قرمزپوشان در پایان تأکید کرد: تیم در سراسر ایران و جهان هوادار دارد و هوادار دوست دارد بداند که چرا رأی به ضرر دایی و اشتباه به ضرر پرسپولیس انجام می شود. من نمی توانم در قبال برخی مسائل اعتراض نکنم و فقط سکوت کنم. پس چرا مدیرعامل باشگاه پرسپولیسم؟ من حرف نزنم آنها حرف بزنند آنهایی که می گویند ما اعتراض می کنیم؟ آقایان ندانسته متأسفانه حرف هایی می زنند که خودشان هم نمی دانند چه می گویند ما کجا به داوران فشار آوردیم؟ ما به داوران فشار آوردیم یا قهرمانی ما را نابود کرد؟ ما به قهرمانی ضربه زدیم یا قهرمانی به ما ضربه زد؟ که آن اتفاقات بازی با سپاهان افتاد، ما این کارها را کردیم یا ایشان؟ من این سؤال را می کنم مگر کمیته انضباطی استیناف و فدراسیون فوتبال برای قهرمانی است که اینطور همه ناراحت می شوند؟ بهتر است تکلیف ما روشن شود.

وی ادامه داد: ما به هیچکس فشار نمی آوریم و فقط می گوییم تخلف شده یا اشتباهی شده به نظر شما مگر قهرمانی چه کاره است که نباید به برخی مسائل او رسیدگی شود. ؟ به نظر من کمیته انضباطی و فدراسیون هرگز نباید این موضع ها را بگیرد. ما حرمت هیچ داوری را از بین نمی بریم اما می گوییم در لباس مقدس داوری آقای عزیزی خطا کرده و نباید بگذاریم به خاطر این مسئله لباس و اسم داوری لکه دار شود. به نظر شما این حرف زور است یا کسی را تحت فشار قرار دادیم؟ ما فقط می گوییم که آقایان به دنبال این باشید تا مشکلات برطرف شود که انشالله این اتفاق هم می افت. نه به کسی فشار آورده ایم و نه نیازی به این کار داریم چون با این کادر فنی و این بازیکنان به نظرم خیلی راحت می توانیم به هدفمان برسیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات