تابش:

قائم مقام باشگاه سپاهان اصفهان گفت: ما نمی توانیم نتیجه نگرفتن تیممان را به گردن داوران بیندازیم اما داوران در بازیهای ما در حق ما اجحاف می کنند.

به گزارش افکارنیوز ، مسعود تابش گفت: تیم ما متاسفانه به دلیل مصدومیت دو بازیکنمان سوکا و محرم نویدکیا با مشکل گل نزدن مواجه شده است.

وی اضافه کرد: سوکا بازیکن خوبی است و محرم نویدکیا هم بازی ساز خوبی است و نبود این دو برای تیم مشکل ساز شده است.

وی بیان داشت: در بازیهای بعدی با رفع مصدومیت این دو بازیکن و گرفتن مهاجم هلندی که به تازگی جذب کرده ایم شرایط تیم تغییر خواهد کرد.

وی در رابطه با اینکه تیمش تا حدودی از کورس قهرمانی فاصله گرفته است، گفت: برای تیم ما پیش آمده که ۱۰ – ۱۱ امتیاز از صدر جدول فاصله گرفته باشیم اما خودمان را به مدعیان قهرمانی رسانده ایم اما حالا که تنها چند امتیاز با صدر جدول فاصله داریم.

وی افزود: ما همچنان برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد و ناامید نخواهیم شد.

تابش بیان داشت: تیم سپاهان تیمی است که نتیجه گرفتن برایش در داخل و خارج از خانه فرقی ندارد و حتما می توانیم در بازیهای بعدی خود، تساوی هایی که این چند هفته گرفته ایم را جبران کنیم.

وی اظهار داشت: دلیل دیگر نتیجه نگرفتن تیم ما اشتباهات داوری هم می باشد که یک مقدار در حق ما در بازیهای اجحاف می شود و صحنه های مشکوک به پنالتی در بازی برای ما نگرفته اند.

وی در رابطه با اینکه بعد از شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اردوی تیم ملی هم شروع خواهد شد، گفت: هم تیم ملی کشورمان یک رویداد بزرگ فوتبال در پیش دارد و باید با قدرت در جام جهانی حاضر شود و به بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می شوند احتیاج دارد و هم تیم ما که بازیهای لیگ قهرمانان آسیا را در پیش دارد و به عنوان یکی از نماینده های ایران به این رقابتها خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: هر دو تیم هم تیم ملی و هم باشگاهها به بازیکنان خود احتیاج دارند و باید ببینم چند نفر از تیم ما به تیم ملی دعوت خواهند شد و بعد طی برنامه ریزی باشگاهها و سرمربی تیم ملی جلسه ای برگزار خواهد شد و به تعاملاتی خواهیم رسید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات