اگر این تهدید جدی باشد در روزی که نکونام هم غایب است خط میانی استقلال با کمبود بیشتری مواجه خواهد شد.

به گزارش افکارنیوز ، دیروز یک خبر تکراری از کانون استقلال بیرون آمد. خبر این بود: «ساموئل قهر کرد! » تعداد تکرار این خبر از زمانی که ساموئل به استقلال آمده از انگشتان دو دست هم تجاوز کرده و این نشان می دهد که بازیکن ترینیداد و توباگویی تا چه اندازه طی دورانی که پیراهن استقلال را تن کرده با تیمش مشکل مالی داشته است.

در این میان تهدید های ساموئل هم جز آنکه شخصیت استقلال را زیر سوال ببرد نتیجه دیگری برای آبی ها به همراه نداشته است. دیروز گفته شد که ساموئل به احتمال زیاد در بازی امروز مقابل فجر حاضر نمی شود.

اگر این تهدید جدی باشد در روزی که نکونام هم غایب است خط میانی استقلال با کمبود بیشتری مواجه خواهد شد. به این ترتیب استقلال مقابل تیم دونده فجر با مشکلاتی روبرو می شود. غیبت احتمالی ساموئل ممکن است پژمان نوری را وارد ترکیب اصلی کند، ممکن که چه عرض کنیم اگر ساموئل نباشد قلعه نویی مجبور است از نوری مدد بخواهد. نوری هم آنقدر ضعیف کار کرده که بعید است با این وضعیت آمادگی بتواند به استقلال یاری رساند.

قرار است حوالی ساعت ۱۰ تکلیف حضور ساموئل در بازی امروز مشخص شود. اگر پول ساموئل را بدهند امروز در ترکیب استقلال قرار می گیرد و اگر دوباره وعده باشد آنگاه ساموئل در بازی با فجر حضور نخواهد داشت تا مشکلش با استقلال از ریشه حل شود.

با توجه به اینکه بحران مالی باشگاه استقلال را فرا گرفته خیلی بعید است که باشگاه استقلال بتواند دستمزد این بازیکن را طبق قول و قراری که گذاشته پرداخت کند. شاید در نهایت ساموئل را با خواهش و تمنا به این بازی فرابخوانند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات