هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به نشان دادن عدد ۴ از سوی سرمربی مس گفت: «مظلومی یک بار عدد ۴ را نشان داد و در ۱۰ دقیقه ۳ گل خورد! »

به گزارش افکارنیوز ، مهرداد کفشگری در مورد پیروزی ۶ بر صفر پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت: «از نتیجه بازی مشخص است که چه نمایش خوبی ارائه کردیم و خوشحالم توانستیم در خارج از خانه به پیروزی دست پیدا کنیم. خیلی امیدوار بودم ۳ امتیاز را کسب کنیم اما فکر نمی کردم با ۶ گل به پیروزی برسیم. »

وی در خصوص خوشحالی گلی که انجام داد تصریح کرد: «" کامران" نام یکی از دوستانم بود که مدتی پیش فوت کرده بود. در یک هفته گذشته مدام خواب او را می دیدم و احساس کردم می توانم مقابل مس گلزنی کنم به خاطر همین نام او را زیر پیراهنم نوشتم. »

کفشگری ضمن ابراز خوشحالی از اولین گلی که برای پرسپولیس به ثمر رسانده، عنوان کرد: «روی صحنه گل دوم شرایط طوری بود که باید ضربه را به توپ می زدم و خدا هم کمک کرد تا ضربه ام به گل تبدیل شد. »

هافبک پرسپولیس ادامه داد: «فعلاً همه چیز خوب پیش می رود اما باید خوشحالی برد مقابل مس را فراموش کنیم و از امروز به فکر بازی حساس با سایپا باشیم. این فصل یک هدف داریم و آن هم قهرمانی در لیگ است و به هیچ عنوان نمی خواهیم از هدفمان دور شویم، خودمان هم می دانیم هوادارانمان به جز قهرمانی به چیز دیگری راضی نمی شوند. »

کفشگری درباره مسائلی که پس از گل سوم پرسپولیس از سوی نیمکت نشینان مس کرمان رخ داد، گفت: «بعد از صحنه پنالتی مسی ها می خواستند با شلوغ کاری داوری را به سمت خودشان برگردانند اما ما باز هم بازی را در دست گرفتیم و ۳ گل دیگر هم به ثمر رساندیم، هرچند معتقدم این نتیجه چیزی از ارزش های مس کرمان کم نمی کند. »

هافبک پرسپولیس در واکنش به حرکت پرویز مظلومی پس از اخراج از کنار زمین و نشان دادن عدد ۴ به هواداران پرسپولیس تاکید کرد: «مظلومی یک بار عدد ۴ را نشان داد و در ۱۰ دقیقه ۳ گل خورد؛ دیروز هم این کار را انجام داد و چون خدا جای حق نشسته کاری کرد تا تیمش ۶ تایی شود. اصلاً کار مظلومی درست نبود. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات