مربی سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ بوداپست گفت: واقعاً نمی دانم در رابطه با خبر مثبت اعلام شدن تست دوپینگ علی اکبری چه بگویم فقط با قاطعیت عرض می کنم او بی گناه است.

به گزارش افکارنیوز ، مهدی شربیانی با بیان این مطلب افزود: امیر علی اکبری آنقدر آماده و سرحال بود که نیازی به استفاده از مواد نیرو زا نداشت و در حالت عادی نیز می توانست با غلبه بر حریفانش قهرمان جهان شود.

وی در پاسخ به این سوال که پس چرا تست دوپینگ علی اکبری مثبت اعلام شده است گفت: برای خود من هم همین موضوع قابل هضم نیست و از شنیدن خبر دوپینگ امیر متعجب شدم. او در حین مسابقات به لحاظ روحی و روانی شرایط مطلوبی داشت و با توجه به این که من همیشه کنارش بودم هیچ نگرانی را در چهره وی ندیدم.

شربیانی اضافه کرد: امیر علی اکبری اگر می دانست که چیزی مصرف کرده خیلی راحت آزمایش دوپینگ نمی داد، حتی در لحظه گرفتن نمونه من آنجا بودم و او خیلی راحت و بدون استرس تست داد.

وی درباره این که گفته می شود او قبل از مسابقه فینال قرصی آلوده را از فیزیوتراپ آذربایجانی ها برای کاهش دردش گرفته است نیز اضهار داشت: همه مربیان شاهد هستند که علی اکبری به اتاق آذربایجانی ها رفت اما آنجا چه گذشت با توجه به این که در آن لحظه من حضور نداشتم نمی توانم قضاوت کنم و بگویم چه اتفاقی رخ داده است.

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی درپاسخ به این سوال که با وجود پزشکان تیم ایران چرا به علی اکبری اجازه داده می شد به سراغ فیزیوتراپ آذربایجانی ها برود گفت: به هرحال با توجه به اعتمادی که امیر و سایر ملی پوشان به" ریف" داشتند برای درمان به سراغ او می رفتند، البته با قاطعیت نمی توانیم بگوییم کار او بوده است اما چیزی که مسلم است علی اکبری قربانی یک توطئه شده و نباید مسئولان ورزشی کشورمان به سادگی از کنار این مسئله عبور کنند.

وی در خاتمه گفت: امثال علی اکبری ها یک سرمایه ملی هستند که در ایران عزیز رشد و پرورش یافته اند پس برای حفظ آنها باید طوری تلاش کنیم که از این پس شاهد یک چنین اتفاقاتی نباشیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات