گفته می شود که حسین هدایتی فقط نقش واسطه را در این بین ایفا کرده و پول قسط دوم علی نیکرو: عجمانی ها توسط تاجر جنجالی که ارتباط نزدیک و خوبی هم با سردار رویانیان دارد، پرداخت شده است.

به گزارش افکارنیوز ، اینطور که در خبرها عنوان شد، بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان پرونده محمدرضا خلعتبری و باشگاه عجمان مختومه شد و مدیرعامل سرخ های پایتخت نفس راحتی کشید!

جدی شدن تهدیدهای مسئولان باشگاه عجمان، پرسپولیسی ها را مجاب کرد تا عزمشان را برای پرداخت قسط دوم پول انتقال محمدرضا خلعتبری جزم کنند و در همین راستا محمد رویانیان به امارات سفر کرد تا ضمن ادای توضیحات به مسئولان باشگاه اماراتی، پرونده نقل و انتقال پر پیچ و تاب شماره ۹۹ پرسپولیس را مختومه کند.

در اخبار مربوط به این دیدار عنوان شد که حسینی هدایتی از طریق یکی از دوستان صراف خود در امارات قسط دوم عجمانی ها را پرداخت کرده است. اما گفته می شود که حسین هدایتی فقط نقش واسطه را در این بین ایفا کرده و پول قسط دوم عجمانی ها توسط تاجر جنجالی که ارتباط نزدیک و خوبی هم با سردار رویانیان دارد، پرداخت شده است.

این اتفاق در حالی رخ داد که اخیرا عنوان شده بود، حسین هدایتی در نشست اخیر خود با مدیرعامل پرسپولیس، بحث حضور بابک زنجانی و علی انصاری را در هیات مدیره سرخ ها مطرح کرده است! این را هم باید اضافه کرد که مسئولان باشگاه عجمان هنوز صحبتی در خصوص وصول مطالبتشان انجام داده اند و خبری مبنی بر اینکه قسط دوم خلعتبری پرداخت شده، رسما از سوی این باشگاه اماراتی منتشر نشده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات