حسینی؛

دروازه بان دوم استقلال گفت: «حتی اگر حنیف هم در درون دروازه قرار بگیرد ما می توانیم در مواقع بحرانی به نتایج لازم دست یابیم. »

به گزارش افکارنیوز ، سید حسین حسینی هم بالاخره فرصت بازی پیدا کرد تا نشان دهد این مدت از حضورش در تیمی چون استقلال به نحو احسن استفاده کرده و بر تجارب خود افزوده است.

حسینی در بازی با کاسپین قزوین در سه، چهار نوبت موقعیت طلایی مهاجمان حریف را سلب کرد. با او گفتگویی انجام دادیم.

* بالاخره به شما هم فرصت بازی رسید. در این خصوص چه نظری دارید؟

- خوشحالم که مربیان به من اعتماد کردند و خدا را شکر توانستم از این بازی سربلند بیرون بیایم. به هر حال من به تصمیم مربیان احترام می گذارم.

* اما شکست تیم دسته دومی کاسپین با یک گل نتیجه ضعیفی نیست؟

- ببینید، تیم ما شرایط خاصی دارد و با این حال روز به روز بهتر می شویم. در مسابقات جام حذفی تعداد گل زده که مهم نیست. ما هم به خاطر عبور از این مرحله خوشحالیم و تمرکزمان را روی بازی با ملوان معطوف می کنیم.

* پیش از این بازی اکثر کارشناسان می گفتند استقلال در صورت مصدومیت یا محرومیت رحمتی، کیسه بوکس مهاجمان حریف می شود؟

- استقلال هرگز کیسه بوکس حریفان نمی شود. حتی اگر حنیف هم در درون دروازه قرار بگیرد ما می توانیم در مواقع بحرانی به نتایج لازم دست یابیم. آنچه مهم است اینکه من با رحمتی هم خیلی رفیق هستم و او به من نکته های خوبی می آموزد و قبل از این بازی هم به من اعتماد به نفس داد.

* یعنی اگر نیاز باشد می توانی در دیدار داربی هم بازی کنی؟

- اول اینکه آقا مهدی هست و او با تجربه تر و بهتر از من می تواند به مصاف پرسپولیس برود. اما در صورتی که فرض کنیم او به این بازی بنا به دلایلی نرسد. من مقابل پرسپولیس هم می توانم بدون استرس بازی کنم. جا دارد از زحمات بی وقفه بابازاده هم تشکر کنم که مدام با ما تمرین های مدرنی انجام می دهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات