دهنوی: مظلومی باید در زمان حال زندگی کند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حرکات سرمربی مس کرمان گفت: باید بدانیم که ما در حال زندگی می کنیم و الان چه چیزی برای گفتن داریم.

به گزارش افکارنیوز ، قاسم دهنوی در خصوص پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل مس کرمان اظهار داشت: هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند که پرسپولیس با ۶ گل مس را شکست دهد اما لطف خدا شامل حال تیم ما شد و توانستیم دومین پیروزی خارج از خانه را به دست آوریم. برای پرسپولیس که هدفش قهرمانی در لیگ است کسب امتیازهای خارج از خانه بسیار اهمیت دارد. انگیزه بالای بازیکنان و اشتباهات فردی بازیکنان مس باعث شد به پیروزی برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت بازی مقابل مس می توانست دروازه این تیم را باز کند، عنوان کرد: فوتبال رو ندارد و شاید اگر من بودم می توانستم گلزنی کنم اما تمام هدفم این است که برای پرسپولیس بازیکن مثمرثمری باشم و به تیم ملی برسم و در جام جهانی بازی کنم. متاسفانه در چند وقت گذشته حواشی برای من بوجود آمد که خیلی ها می گویند از نظر فکری دچار مشکل شده ام اما واقعا همه چیز آرام است و مشکلی ندارم.

هافبک پرسپولیس در مورد عدم حضورش در کرمان گفت: به خاطر شکایت باشگاه سپاهان محروم شدم و نتوانستم پرسپولیس را همراهی کنم. فکر می کنم به خاطر ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان دچار محرومیت شدم. متاسفانه پنجشنبه بعدازظهر این خبر را شنیدم و هیچکس نبود تا کارم را انجام بدهد. البته حتما حکمتی در کار بوده که به کرمان نرفتم.

دهنوی در خصوص واکنش های پرویز مظلومی پس از اخراج شدن از زمین و نشان دادن عدد ۴ به هواداران پرسپولیس تاکید کرد: مظلومی عصبانی بوده و کاری انجام داده که مربوط به گذشته است اما باید بدانیم که ما در حال زندگی می کنیم و الان چه چیزی برای گفتن داریم، قبلا که حساب نیست.

وی در پاسخ به این سوال که اتفاقات و حواشی پس از گل سوم پرسپولیس که منجر شد بازی چند دقیقه ای به تاخیر بیفتد آیا اثری روی روند پرسپولیس داشت به تسنیم گفت: قطعا آن اتفاقات خیلی اثرگذار بود و انگیزه بازیکنان ما را زیاد کرد و در مقابل باعث شد حریف هم از نظر روحی تخریب شود. دقت کنید که بعد از آن اتفاق ما ۲،۳ گل دیگر به مس زدیم و با دفاع منطقی و باسیاست بچه ها هم گلی نخوردیم. واقعا من تا به حال چنین فوتبالی از پرسپولیس ندیده بودم و حق تیم ما بود که بیشتر به مس گل بزند. دست دروازه بان حریف (رودباریان) هم درد نکند که هرچه توپ آمد وارد دروازه اش شد.

هافبک پرسپولیس در پایان در مورد بازی هفته آینده این تیم مقابل سایپا تصریح کرد: بازی با سایپا بسیار مشکل است و اگر این مسابقه را با ۳ امتیاز به پایان برسانیم وضعیتمان بسیار خوب می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات