مدیرفنی تیم ملی جوانان گفت: بازی پرسپولیس و مس از آن دیدارهایی بود که حریف باید شش تایی می شد و در نیمه دوم منتظر به ثمر رسیدن گل ششم بودیم.

به گزارش افکارنیوز ، مهدی مهدوی کیا پس از پایان دیدار پرسپولیس و تیم ملی جوانان گفت: ما همیشه اینجا بودیم و هستیم و به قول معروف پرسیپولیس خانه ما است. اگر در این مدت نتوانستیم به محل تمرین پرسپولیس بیایم به دلیل مشغله زیاد بود، خدا را شکر تیم روز گذشته عملکرد خوبی داشت. از پرسپولیس که قبول کرد این بازی انجام شود تشکر می کنم. بچه های ما کم تجربه هستند و در کل مسابقه بدی نبود.

وی افزود: نتیجه در این دیدارها مهم نیست. بازیکنان ما نیاز به بازی تدارکاتی دارند چون این نفرات کم تجربه هستند، دیدید که یک گل روی پنالتی، یک گل را بازیکن خودمان و گل سوم هم در دقایق پایانی وارد دروازه شد.

مهدوی کیا در مورد پیروزی ۶ بر صفر مقابل مس کرمان خاطرنشان کرد: پرسپولیس در روز خوبش قرار داشت و موقعیت های ما تبدیل به گل می شد. با این نتیجه توانستیم تفاضل گل را بالا ببریم. انشاءالله همین روند حفظ شود و بتوانیم پرسپولیس را در دیدارهای آینده نیز موفق ببینیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره کری خوانی های پرویز مظلومی در جریان مسابقه عنوان کرد: بعد از پنالتی پرسپولیس و بیرون کشیدن تیم حاشیه های زیادی به وجود آمد. به هر حال پرسپولیس در روز خوبی قرار داشت و از آن روزهایی بود که حریف باید شش تایی می شد. پس از گل پنجم منتظر به ثمر رساندن گل ششم بودیم.

مهدوی کیا در مورد صحبت های محمد مایلی کهن که عنوان کرده بود او اسطوره پرسپولیس نیست گفت: در مورد اظهارات مایلی کهن حرفی ندارم.

وی در پایان در مورد گروه ایران در جام جهانی و اینکه چقدر شانس برای صعود به مرحله بعد قائل است تاکید کرد: درصد شانس ما مشخص نیست و نباید به دنبال این مسائل باشیم باید مقابل آرژانتین، نیجریه و بسنی برنامه داشته باشیم، همه تیم های حاضر در جام جهانی قوی هستند و کار ما هم سخت است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات