در دیداری تدارکاتی

به گزارش افکارنیوز ، تیم فوتبال پرسپولیس با بازیکنان ذخیره خود از ساعت ۱۵ امروز و در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی جوانان رفت و موفق شد ملی پوشان جوان کشورمان را با سه گل شکست دهد.

گل های این دیدار در دقایق ۷۵ توسط دهنوی، ۸۳ توسط مقتدایی گل به خودی و دقیقه ۹۰ توسط کنعانی به ثمر رسید.

*حاشیه های این بازی را در زیر می خوانید.

ترکیب پرسپولیس در نیمه اول

محمدی، نور محمدی، الحایی، نوری، عسکر، کنعانی، دهنوی، حاتمی، کمندانی، عباس زاده و یک بازیکن تستی.

ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم

محمدی، کنعانی، نور محمدی، کنعانی، دهنوی، عباس زاده، مارکو، علی عسگر، کمندانی، حاتمی و بازیکن تستی.

ترکیب تیم ملی جوانان

مصطفی هاشمی، مجید حسینی، محمد بازاچ، یوسف سیدی، حسین عزتی، میثم جوادی، حسن داداشی، محمد روشندل، میلاد سرلک، علی فتحیان و محمدرضا سلیمانی


مهدی مهدوی کیا که امروز کنار علی دوستی، سرمربی جوانان روی نیمکت نشسته بود از ابتدای بازی برخورد بسیار گرمی با بازیکنان پرسپولیس و مخصوصا کریم باقری و محمد پنجعلی داشت.

*بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در جریان مسابقه سه فرصت بسیار خوب هم داشتند که حاتمی به دست آورد اما آن را تبدیل به گل نکرد.

*قرمز پوشان همچنان خاطرات کرمان و ۶ گل زده به مس کرمان را با یکدیگر مرور می کردند.

*عابد زاده و قاسمی به دلیل همراهی تیم امید های پرسپولیس غایب بودند.

*رضا نورمحمدی در نیمه دوم از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد.

*به دلیل مصدومیت نورمحمدی، کریم باقری در نیمه دوم با کفش های بهزاد غلامپور اول قرار شد وارد زمین شود تا پرسپولیسی ها ۱۰ نفره نباشند اما پس از گذشت دقایقی این موضوع منتفی شد و نورمحمدی خودش به بازی ادامه داد.

*در دقیقه ۳۰ بازیکن شماره ۱۰ تیم ملی جوانان بر اثر برخورد با کنعانی به دیوار ورزشگاه درفشی فر خورد اما خطر از بیخ گوش او گذشت و کنعانی کارت زرد گرفت

*در این بازی به دلیل لغزنده بودن زمین در نیمه اول و دوم برخورد های زیادی بازیکنان با یکدیگر داشتند و به همین دلیل بازی کمی خشن شده بود.

*در دقیقه ۷۰ بازی بالاخره با تصمیم پزشکان رضا نورمحمدی از بازی خارج شد و برای مداوا به رختکن رفت سپس مهدی الحایی جای او به ترکیب اضافه شد.

*قرمزپوشان امروز در حالتی بازی را مقابل تیم ملی جوانان برگزار کردند که جواد حسن زاده از پیشکسوتان این تیم در گوشه زمین بازی را نظاره گر بود. پس از اینکه قرمزپوشان او را شناختند سریعاً از وی دلجویی کردند و او را به سمت نیمکت پرسپولیس بردند که این کار قرمزپوشان و سرپرست بسیار زیبا و قشنگ بود.

*قاسم دهنوی یکی از آماده ترین بازیکنان امروز پرسپولیس بود که دایی را بارها تشویق کرد.

*اما نکته جالب حضور مادر لباف دروازه بان دوم تیم ملی جوانان در بازی امروز بود. لباف دقیقه ۷۰ وارد زمین شد مادر او که به صورت پنهانی وارد ورزشگاه شده بود و بازی را تماشا می کرد با اشک ریختن پسرش را تشویق کرد که در نوع خود بسیار جالب بود.

*حدود ۱۰ دقیقه این بازی زیر نور برگزار شد.

*در انتهای بازی علی دایی دست مهدوی کیا را گرفت و ورزشگاه درفشی فر را ترک کرد. مهدوی کیا هم بابت اینکه پرسپولیس با تیم ملی جوانان بازی کرده از او تقدیر کرد.

*بازی امروز توسط فیلمبرداران تیم ملی جوانان و پرسپولیسی ها ضبط شد.

*در ۲۰ دقیقه پایانی بازی دوستی با فریادهای بلندش به برخی از بازیکنان بی دقت اعتراض می کرد.

*در انتهای بازی برخی از بازیکنان پرسپولیس و تیم ملی جوانان پیراهن های خود را با یکدیگر عوض کردند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات