هواداران بوسنی از هم اکنون خودشان را برنده بازی با ایران می دانند.

به گزارش افکارنیوز ، اگر به فروم های مربوط به فوتبال بوسنی سر بزنید با پیغام های زیادی روبه رو می شوید که محتوای همه آنها کسب پیروزی راحت مقابل شاگردان کارلوس کی روش است. از نظر هواداران بوسنی، تیم ملی ایران در حدی نیست که بتواند حتی از آنها مساوی بگیرد.

یکی از هواداران تیم ملی بوسنی نوشته: می توانیم به راحتی ۴،۵ گل به ایران بزنیم چرا که سطح فوتبال ایران در حد لتونی و لیتوانی است.

هواداران بوسنی با اشاره به باخت تیم ملی مقابل آلبانی در یک دیدار دوستانه گفته اند که ایران توان مقابله با تیم ملی کشورشان را ندارند به خصوص آنکه آمار گل زده شاگردان کی روش چندان قابل تعریف نیست و ۸ گل زده در ۸ بازی، خیال بوسنی را از بازی با ایران راحت کرده است.

آنها وقتی آمار گل زده تیم ملی کشورشان (۳۰ گل در ۱۰ بازی) را با آمار تیم کی روش مقایسه می کنند، طبیعی است که از همین الان سه امتیاز بازی با ایران را به حساب خودشان واریز کنند.

ادبیات هواداران بوسنی در قبال ایران البته چندان محترمانه نیست. یکی از طرفداران بوسنی نوشته: ایران در کنار هندوراس، کاستاریکا و الجزایر، ضعیف ترین تیم حاضر در جام جهانی است.

من از همگروهی با این تیم بسیار خوشحالم چرا که آنها هیچ بازیکن خوبی ندارند و ما در همه پستها بهتر از آنها هستیم. به نظرم تیم ایران بدون زدن حتی یک گل با جام جهانی خداحافظی خواهد کرد.

کاربر دیگری به این نکته اشاره کرده که جمعیت ایران بیشتر از ۲۰ برابر جمعیت بوسنی است اما تیم دوم بوسنی هم به راحتی توان شکست کارلوس کی روش را دارد.

این کاربر مدعی شده هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی ایران در حد قرار گرفتن در ترکیب تیم بوسنی نیستند و ارزش ادین ژکو از کل بازیکنان ایران بیشتر است.

بوسنیایی ها آنقدر مغرورند که گفته اند بازی با ایران اصلا ارزش فکر کردن ندارد و نباید وقتشان را صرف صحبت درباره تیم ایران بکنند چون به راحتی تیم ملی را شکست خواهند داد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات