سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه شایعه شده کاپلو و دل بوسکه درخواست برگزاری دیدارهای دوستانه ای را داده اند و شما با آن مخالف بودید، گفت: نباید به این مطالب طنز آلود توجه کنیم.

به گزارش افکارنیوز ، کارلوس کی روش پس از جلسه امروز با علی کفاشیان و مهدی محمدنبی در فدراسیون فوتبال گفت: جلسه طولانی بود و درباره موارد مختلف صحبت کردیم. نتایج این جلسه بسیار ساده بود و در خصوص سفر به برزیل، اردوهای تیم ملی قبل از جام جهانی و بازی دوستانه ای که قبل از شروع مسابقات در برزیل خواهیم داشت صحبت هایی را انجام دادیم که نتایج این جلسه در سایت فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

وی درباره اینکه چه نتیجه مهمی در این جلسه به دست آمد، گفت: مسئله خاصی نبود که اکنون بخواهم درباره آن صحبت کنم و جلسه ما مربوط به کارهای پیش روی تیم ملی بود که قرار است آنها را تا شروع جام جهانی انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه جلسه با مسئولان فدراسیون راضی کننده بود، افزود: در این جلسه در مورد مسائل مختلفی صحبت کردیم و کارهایی که باید پله پله برای آماده سازی تیم ملی دنبال کنیم را برنامه ریزی کردیم و به این مسائل پرداختیم.

کی روش در پاسخ به این سوال که در خصوص جام حذفی و برگزاری این مسابقات چه تصمیمی گرفته شد خاطرنشان کرد: این موضوع یکی از مطالب مورد بحث امروز بود که مسئولیت آن با فدراسیون فوتبال است، فدراسیون در این مورد تصمیم خواهد گرفت و باید ببینیم چه راه حلی پیش رو است.

وی با اشاره به برگزاری لیگ اظهار داشت: چیزی که من در این جلسه متوجه شدم این است که مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون می خواهند تا ۹ آوریل بازی های لیگ را تمام کنند و بعد از آن باید ببینیم چه کاری باید انجام دهیم. این موضوع در اختیار فدراسیون و سازمان لیگ است که باید درباره آن تصمیم لازم را بگیرند. من فکر می کنم با یک برنامه ریزی صحیح و مشخص کردن تاریخ بازی ها می توان راه حل مناسبی پیدا کرد.

کی روش با تاکید بر اینکه باید همه به تیم ملی کمک کنیم، یادآور شد: نکته مهم این است که ما در سال جام جهانی قرار داریم و باید به این موضوع اهمیت دهیم. خانواده فوتبال باید دست به دست هم دهد تا تیم ملی را برای جام جهانی خیلی خوب آماده کنیم.

کی روش ادامه داد: همانطور که گفتم تصمیم گیری این مسائل با فدراسیون و سازمان لیگ است و باید دی چه اتفاقی صورت می گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که قلعه نویی گفته است می خواهم جلسه ای با کی روش در مورد لیگ قهرمانان اسیا داشته باشم، یادآور شد: این آمادگی را دارم که جلساتی را نه تنها با آقای قلعه نویی بلکه با تمام مربیان و کارشناسان داشته باشم اما مقامات بالا باید در این مورد تصمیم بگیرند. همانطور که در اول مصاحبه گفتم جزئیات را می توانید از طریق سایت فدراسیون دنبال کنید.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه شایعه شده است کاپلو و دل بوسکه درخواست برگزاری دیدارهای دوستانه ای را به شما داده اند که شما با آن مخالف بودید، عنوان کرد: چیزی که باید بگویم این است که تمام این صحبت ها شایعه است. مهم این است که همه دست به دست هم بدهیم تا تیم را به آمادگی مناسبی برای حضور در جام جهانی برسانیم و نباید به این مطالب طنز آلود توجه کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات