مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ وقت ۶ را نشان نمی دهم چون با استقلالی ها نان و نمک خورده ام و با این تیم قهرمان شده ام.

به گزارش افکارنیوز ، فرزاد حاتمی درباره پیروزی ۶ بر صفر پرسپولیس مقابل مس کرمان، نخستین گلش برای پرسپولیس، اعتراض کرمانی ها به داور و… صحبت های زیر را انجام داد:

* فکر می کردید ۶ گل به مس بزنید؟

هیچ فردی از قبل باورش نمی شود که بتواند ۶ گل به حریفش بزند و به ندرت چنین اتفاقی می افتد. مس کرمان مستحق چنین شکستی نبود. این تیم سابقه حضور در آسیا را دارد و دارای شخصیت خاصی است. روز گذشته خط حمله و خط دفاعی ما خیلی خوب کار کرد.

* به نظرت دلیل بدست آمدن این نتیجه، ضعیف بودن مس کرمان و قوی شدن پرسپولیس نسبت به سال های گذشته نبود؟

می شود چنین اصطلاحی را برای این بازی به کار برد. با حرف شما موافقم چون پرسپولیس نسبت به سال های گذشته قوی تر شده است. پرسپولیس روز گذشته موقعیت های خود را تبدیل به گل کرد و اگر مس هم موقعیت هایش را گل می کرد، بازی قشنگ تر هم می شد.

*کرمانی ها از جمله پرویز مظلومی نسبت به صحنه پنالتی اعتراض داشتند و معتقد بودند اگر پنالتی گرفته نمی شد می توانستند نتیجه را جبران کنند. در مورد اعتراض مسی ها و اینکه مظلومی می خواست تیمش را بیرون بکشد چه صحبتی داری؟

اصلا چنین موضوعی را قبول ندارم. خودم پشت گل بودم و قشنگ دیدم که حسن رودباریان پای چپ مهدی سید صالحی را زد. داوری به سود ما نبود. به نظرم کار آنها غیرحرفه ای بود که قصد داشتند تیم شان را بیرون بکشانند. تیم پرویز مظلومی عقب بود و وقت تلف کردنشان به ضرر مس شد. کار آنها احساسی و غیر حرفه ای بود. بازیکنان مس از جمله فرزاد حسین خانی وقتی تیم شان با ۵ گل عقب است باز هم حمله می کنند. بازیکنان این تیم وقتی ۶ گل عقب هستند بازی جوانمردانه انجام می دهند. این کارها قشنگ است نه اینکه تیم را بیرون بکشیم.

*برخی ها معتقدند پس از مصاحبه های علی دایی سوت های داوران به سود پرسپولیس زده می شود…

در بازی با تراکتورسازی که فکر نمی کنم ۲ هفته بیشتر از آن گذشته باشد، داور خطای پنالتی روی من را نگرفت. فردی که ۲۰ درصد فوتبال بلد باشد، می داند آن صحنه پنالتی بود. چطور می گویند داوران به سود ما سوت می زنند آن هم در حالی که در بازی ۶ امتیازی مقابل تراکتورسازی برای پرسپولیس پنالتی نگرفتند و ما هیچ مصاحبه و صحبتی انجام ندادیم؟ صحنه روز گذشته پنالتی بود و باید به نظر داور احترام گذاشت.

*برسیم به اولین گلت برای پرسپولیس. ظاهرا توپ به خوبی روی پای تو چسبید…

دقیقا همین طور است. علی دایی به هنگام رفتنم به زمین گفت «فرزاد برو گل ششم را بزن» که خدا را شکر این اتفاق افتاد. هر ثانیه ای که دایی به من مهلت بازی دهد، با تمام وجود در زمین تلاشم را انجام می دهم. تلاش می کنم به ترکیب ثابت برسم ولی خدا را شکر خط حمله ما خوب کار می کند.

* فکر نمی کنی ترافیک خط حمله باعث نیمکت نشینی ات شده است؟

اصولا بازیکن ذخیره نیستم و ذخیره بودن را نمی پسندم ولی باز هم می گویم در حال حاضر خط حمله پرسپولیس خوب کار می کند. سعی می کنم در تمرینات تلاش بیشتری انجام دهم تا به ترکیب ثابت برسم.

* نوع شادی گل و فریادهایت حالت خاصی داشت؟

نه، شادی گل هایم همیشگی بود ولی این بار شادی گل مقابل چشمان علی دایی بود. دایی را خیلی دوست دارم و حتی در استقلال هم که حضور داشتم اعلام کردم الگوی من علی دایی است. دوست دارم تفکراتم همانند دایی باشد.

* شاید دوست داشتی شادی گلت شبیه شادی گل های علی دایی زمان بازی کردنش باشد…

بستگی به نوع پریدن دارد (می خندد) . وقتی بعد گل به سمت نیمکت رفتم امیر عابدزاده گفت خوش به حالت که می توانی تا این همه ارتفاع بپری!

پس از بازی تراکتورسازی گفتی اگر پرسپولیس قهرمان شود عدد ۶ را نشان می دهی…

هیچ وقت چنین حرفی نزدم. زمانی که در استقلال حضور داشتم و عدد ۴ را نشان دادم به درخواست هواداران استقلال بود و هیچ دینی از قبل به پرسپولیس نداشتم. هر جایی حضور داشته باشم هواداران آن تیم برای من قابل احترام هستند؛ همانند هواداران تراکتورسازی و سپاهان.

افتخار می کنم اکنون پرسپولیسی ام و در این تیم حضور دارم ولی در محله ای بزرگ شدم که می دانم نان و نمک خوردن چیست. من هیچ وقت ۶ را نشان نمی دهم چون با استقلالی ها نان و نمک خورده ام و با این تیم و هوادارانش قهرمان شده ام. در این فصل هم امیدوارم بتوانم با پرسپولیس به قهرمانی لیگ برسیم.

*به غیر از پرسپولیس مدعیان قهرمانی در این فصل را چه تیم هایی می دانی؟

تراکتورسازی، استقلال و سپاهان شخصیت قهرمانی دارند. تیم هایی که شخصیت قهرمانی دارند خطرناک تر از تیم هایی هستند که میانه های فصل خودشان را بالا می کشند. به عنوان مثال ۵ هفته پایانی، اگر تیم امیر قلعه نویی به همراه مربی جوانی در کورس قهرمانی باشد شرایط متفاوتی با تیم آن مربی جوان دارد چون قلعه نویی چندین قهرمانی در کارنامه اش دارد و می گویند تیمش شخصیت قهرمانی دارد ولی مربی جوان چنین عنوانی ندارد. در بازیکنان هم می توان مهدی رحمتی، محسن بنگر و سید جلال حسینی را مثال زد که شخصیت قهرمانی در تیم های شان دارند. این بازیکنان می دانند تیم شان چه زمانی افت می کند و چه زمانی اوج می گیرد.

*و صحبت پایانی؟

پیروزی ۶ بر صفر پرسپولیس را به همه پرسپولیسی ها و هواداران تبریک می گویم و امیدوارم در این فصل قهرمان لیگ شویم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات