سرمربی تیم ملی ایران در پرتغال

سرمربی تیم ملی ایران اعتقاد دارد شاگرد پیشین او امسال شایسته دریافت عنوان بهترین بازیکن سال فیفا است.

به گزارش افکارنیوز ، کارلوس کی روش، سرمربی پیشین تیم ملی پرتغال که در حال حاضر هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده دارد، امروز (سه شنبه) از طریق فرودگاه لیسبون وارد پرتغال شد.

سرمربی ۶۰ ساله تیم ملی کشورمان در گفت و گو با روزنامه «رکورد» پرتغال در خصوص انتخاب بازیکن سال فیفا گفت: اگر قرار باشد به عملکرد فصل گذشته نگاه کرد شکی نیست که برنده این عنوان کسی نیست جز رونالدو! امیدوارم کسی رای بیاورد که شایسته اش باشد و آن کسی نیست جز کریستیانو!

کی روش با طفره رفتن از رایی که امسال برای انتخاب بهترین بازیکن سال فیفا داده است، گفت: البته فرانک ریبری هم فصل فوق العاده ای را از لحاظ کسب عنوان قهرمانی پشت سر گذاشت.

سرمربی پرتغالی ایران تصریح کرد: برای انتخاب بهترین بازیکن سال فیفا با تمامی مربیان لیگ برتری ایران و کادرفنی تیم ملی این کشور مشورت کردم. البته همیشه انتخاب بهترین بازیکن سال با چیزی که انتظار می رود، منطبق نیست و قوانین به من اجازه نمی دهد که نتیجه نهایی و انتخابم را بگویم.

سرمربی پیشین رئال مادرید به این دلیل به پرتغال سفر کرده که در جشن تولد ۷۰ سالگی آنتونیو سیموئز، دستیارش در تیم ملی ایران شرکت کند. این مراسم قرار است در رستوران ورزشگاه دا لوز (ورزشگاه اختصاصی بنفیکا) برگزار شود.

همچنین قرار است در حاشیه این مراسم و در موزه باشگاه بنفیکا از کتاب سیموئز با نام «شخصیت ها و بازتاب جوان ترین قهرمان تاریخ اروپا» رونمایی شود. در این کتاب شرح حال به ۵۰ شخصیت بزرگ، ملی و بین المللی که بیشترین تاثیر را در تاریخ فوتبال پرتغال داشته اند، ادای احترام شده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات