عابدینی:

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: سعید مظفری زاده داور خوش تیپی است اما در دیدار ملوان و داماش نمره قبولی نگرفت.

به گزارش افکارنیوز ، امیر عابدینی در مورد اظهارات سعید مظفری زاده در برنامه شب گذشته ۹۰ گفت: من متاسفانه دیشب نتوانستم این برنامه را ببینم اما گزارشی در مورد مظفری زاده به حجت الاسلام علیپور دادم و ایشان مواردی را یادداشت کرد و دو سه مورد را هم خودش شاهد بود. به او گفتم حالا از من مدرک می خواهید؟ ! من شاهد یک مسئله بوده ام اما حق ندارم که هر چیزی را مشاهده کنم فیلمبرداری هم بکنم. وظیفه من بود که این مطالب را منعکس کنم و گزارش بدهم.

به گزارش نماینده ؛ وی ادامه داد: وظیفه اخلاقی و شرعی شما این است که این مسایلی که من می گویم را بررسی کنید و اگر درست بود به من بگویید خدا قوت. اگر هم اشتباه گزارش داده بودم و دروغ گفته ام من را از ورزش بیرون کنید. به اندازه کافی آدم دروغگو در ورزش داریم و بهتر است که تعدادشان کم شود.

وی در مورد اینکه مظفری زاده گفته دیگر نمی خواهد به خاطر این اعتراض ها به داوری قضاوت کند گفت: من هرگز نگفته ام مظفری زاده مثل محسن قهرمانی است. نباید این دو مورد را باهم اشتباه گرفت. او در رفاقت امر بَری و رفیق بازی کرده است. در دیدار داماش و ملوان نمره قبولی ندارد حالا خوش تیپ است که باشد.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در مورد بودجه فدراسیون فوتبال و ایرادهایی که به بودجه نویسی در مجمع داشت گفت: من بودجه فدراسیون را اصلاح کردم و به سهیل مهدی دادم و قرار است ایشان آن بودجه که برایش کد نویسی کردیم را بر روی سربرگ فدراسیون پیاده کند. بودجه نویسی با فاکتور نویسی فرق دارد و بودجه نویسی باید کد داشته باشد مثلا کد ۱۲۳ کد تیم ملی است و…

وی در مورد اینکه بودجه فدراسیون در سال جاری چقدر است گفت: بودجه فدراسیون در سال جاری که سال مالی آن از شهریور شروع می شود ۸۰ میلیارد تومان است که ما این بودجه را اصلاح کردیم البته بحث عدد و رقم با آنها نداشتم و بحث کد نویسی بوده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات