احتمالا منظور پروین از خیلی ها همین علی دایی بود. عضو هیات مدیره پرسپولیس سعی کرد از واژه خیلی ها استقاده کند تا بعدا فضا برای گریز باقی بماند.

به گزارش افکارنیوز ، امروز علی پروین مصاحبه عجیبی را انجام داد. او می گوید اگر ما بخواهیم عابدزاده را به پرسپولیس بر گردانیم خیلی ها مخالفت می کنند.

پروین در این مورد به ایسنا می گوید: «عابدزاده یکی از اسطوره های فوتبال ایران است که افتخارات زیادی را برای فوتبال این مملکت به دست آورده است. اماافراد زیادی هستند که نمی خواهند عابدزاده به پرسپولیس بازگردد. » حالا بهتر است بررسی کنیم چه کسانی دقیقا با بازگشت او مخالف هستند. مهمترین شخص محمد رویانیان است. اما مدیرعامل پرسپولیس مشکلی با عابدزاده ندارد و رویانیان نمی تواند ادم مورد نظر پروین باشد. سپس می رسیم به سرمربی تیم. علی دایی پیش از این یک بار در لیگ نهم به محض ورود به پرسپولیس عذر عابدزاده را خواست و بعد از ان عنوان شد دایی نمی خواهد فردی محبوب تر از او روی نیمکت قرمزها حضور داشته باشد.

احتمالا منظور پروین از خیلی ها همین علی دایی بود. عضو هیات مدیره پرسپولیس سعی کرد از واژه خیلی ها استفاده کند تا بعدا فضا برای گریز باقی بماند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات