محمد صادق اکبری:

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می گوید شخصا موافق اعمال تغییر در ترکیب مدیریتی پرسپولیس نیست.

به گزارش افکارنیوز ، محمد صادق اکبری درباره آینده مدیریتی این باشگاه و حرف و حدیث هایی که درباره تغییر در هیات مدیره وجود دارد، اظهار کرد: «تلقی من بر اساس اطلاعات دقیقی که دارم این است که همه بخش های مرتبط به باشگاه علاقمند هستند که موفقیت های پرسپولیس ادامه پیدا کند و در این راه شاید تغییرات خیلی به سود باشگاه نباشد. تاکنون هیچ چیز رسمی مبنی بر اعمال تغییر در اعضای هیات مدیره وجود ندارد و بخشی از این مسائل مربوط به گمانه زنی رسانه ها است. در خود هیات مدیره هم بحثی در این رابطه نبوده، اما اگر وزارت ورزش و جوانان تصمیم بگیرد هیات مدیره تبعیت می کند. »

او درباره آینده رویانیان در باشگاه گفت: «در این که رویانیان سختی های زیادی را در باشگاه متحمل شده هیچ تردیدی نیست. خودش هم بارها این مساله را مطرح کرده و من هم می گویم که فشار کار زیاد در باشگاه پرسپولیس در شرایط جسمی و روحی او و خانواده اش اثر گذاشته است اما ما در فوتبال قانونی داریم که می گوید به ترکیب تیم برنده دست نمی زنند. »

اکبری گفت: «ما از رویانیان خواهش کردیم که با توجه به این که سه، چهار ماه بیشتر به پایان لیگ نمانده در باشگاه بماند و ان شاءالله با قهرمانی در هر دو جام کار را تمام کند. بعد از آن از وزارت ورزش و جوانان می خواهیم که تغییراتی که به نفع پرسپولیس است را اعمال کند. رویانیان تلاش های زیادی در جهت باشگاه کردن پرسپولیس انجام داده و فقط تیمداری نکرده است. »

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نامه ای که از سوی اعضای هیات مدیره به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده حاوی چه مسائلی بوده؟ گفت: «ما درخواستی برای تغییر نکرده ایم و فقط بحث هایی که در هیات مدیره شد را طی یک گزارش به وزارت ورزش و جوانان فرستادیم. دیشب هم جلسه تجلیل از بازیکنان با حضور بانک اسپانسر تیم بوده و دو، سه طرح اقتصادی دیگر هم در دستور کار است که امیدواریم هر چه زودتر به بار بنشیند. »

اکبری درباره این که تحرکاتی در اطراف باشگاه صورت گرفته تا در ترکیب مدیریت باشگاه تغییراتی اعمال شود گفت: «من هم این مسائل را شنیده ام و نگران هستم. همان طور که گفتم به ترکیب تیم برنده نباید دست زد. همه ما فقط به عشق پرسپولیس و هوادارانش کار می کنیم و من شخصا امیدوارم مشکل خاصی سر راه باشگاه به وجود نیاید به ویژه الان که تیم در صدر جدول است و شرایط خوبی دارد. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات