مهاجم سابق استقلال با دیدن برهانی گفت می خواهم تجربیات بالای خودم را در گلزنی به مهاجم جوان تیم منتقل کنم.

به گزارش افکارنیوز ، استقلال چندی پیش برای بدنسازی راهی آکادمی المپیک شد. حضور آبی پوشان در این محل همراه شد با حضور بازیکنان تیم پارسه و استقلالی ها با مومن زاده و محمد پروین به خوش و بش پرداختند.

اما نکته قابل توجه روبرو شدن مهاجم سابق استقلال با مهاجم کنونی این تیم بود. احمد مومن زاده که خودش در زمان حضور در جمع آبی پوشان به مهاجمی گل نزن تبدیل شده بود، نزد برهانی رفت و به سایر استقلالی ها گفت که می خواهم تجربیات بالای خودم را در گلزنی به مهاجم جوان تیم منتقل کنم.

این صحبت مومن زاده با خنده استقلالی ها همراه شد و قلعه نویی هم پس از اطلاع از این موضوع به مهاجم سابق آبی پوشان گفت: «تو اگر بیل زن بودی، باغچه خودت را بیل می زدی. »

در همین لحظه مومن زاده که به شوخ طبعی مشهور است در جواب سرمربی آبی پوشان گفت: «در زمان ما مدافعان همه قلدر بودند و مثل تراکتور بازی می کردند و اگر ما می خواستیم بیل بزنیم کارمان پیش نمی رفت. ولی حالا برهانی خوب می تواند باغچه حریفان را بیل بزند و من می توانم راه و رسم گلزنی را به او یاد بدهم! »

مومن زاده وقتی دید ممکن است شوخی هایش به برهانی بربخورد دستی به سر و گوش آرش کشید و به او گفت که از نظر من تو بازیکن بسیار توانمندی هستی و می توانی پله های موفقیت را با سرعت طی کنی.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات