هافبک پیشین تیم فوتبال میلان هرگونه دست داشتن در تبانی را رد کرده و گفته اگر گناهکار شناخته شود خودش را پیش چشم همه خواهد کشت.

به گزارش افکارنیوز ، " گنارو گتوزو" که اوایل امسال از فوتبال خداحافظی کرده یکی از کسانی است که در خصوص فساد در فوتبال تحت بازجویی قرار گرفته است.

" گتوزو" در گفتگو با اسکای ایتالیا اظهار داشت: من کوچک ترین نقشی در تبانی در فوتبال ندارم. اگر چیزی در این خصوص ثابت شود، به وسط خیابان می روم و خودم را می کشم. همه آنهایی که مرا می شناسند، می دانند من حتی در یک بازی تمرینی هم نمی خواهم ببازم. حتی زمانی که با دوستانم کارت بازی می کنم، هم دوست ندارم بازنده شوم.

وی افزود: عصبانی و دلخورم. می خواهم روشن شود که من هیچ لکه ننگی در کارنامه بازیگری ام ندارم. من هرگز در زندگی ام قمار نکرده ام.

" گنارو گتوزو" متهم است با کسانی که در شرطبندی فوتبال شرکت داشته اند، ارتباط داشته است. این تحقیقات از سال ۲۰۱۰ آغاز شده و تا حالا ۴۵ نفر که برخی از آنان بازیکنان پیشین و حال حاضر فوتبال ایتالیا هستند، بازداشت شده اند.

گتوزو که ماه گذشته به همراه تیم پیشکسوتان میلان به تهران آمد و مقابل پرسپولیس به میدان رفت، در ماه سپتامبر از مربیگری تیم پالرمو در سری بی فوتبال ایتالیا برکنار شد و در حال حاضر هدایت تیم جوانان میلان را بر عهده دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات