درودگر:

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: عابدینی بهتر است در خصوص تیم خودش صحبت کند چون در این صورت موفق می شود.

به گزارش افکارنیوز ، صادق درودگر در واکنش به مصاحبه روز گذشته خود که در آن اعلام کرده بود فوتبال به مالکان عاقل نیاز دارد نه عاشق، عنوان کرد: من اگر صحبتی را مطرح کردم منظورم به آقای هدایتی نبود. او عاشق فوتبال و ورزش و همیشه در حال کمک کردن است. ممکن است اختلافی با هم داشته باشیم اما فقط اختلاف سلیقه است. قرار است در آینده نزدیک مراسمی در انزلی برای آقای هدایتی برگزار و از او تقدیر کنیم. ما نمی توانیم زحمات هدایتی را نایده بگیریم.

وی ادامه داد: ممکن است آقای هدایتی در پرداخت پول به ملوان کمی دیر و زود کرده باشد اما اصل قضیه این است که از جیب خودش خرج کرده و باید به او احترام گذاشت. من اگر نخواهم از او تقدیر کنم به خودم توهین کرده ام.

درودگر در واکنش به صحبت های امیر عابدینی در خصوص حضور سیروس محجوب در باشگاه ملوان اظهار داشت: اگر محجوب به داماش می آمد خوب بود اما حالا که به ملوان آمده بد شده است. آقای عابدینی! وقتی محجوب می بیند باشگاه داماش ۹ میلیارد تومان بدهی دارد و ملوان بدهی ندارد چرا باید داماش را انتخاب کند؟ در ملوان نه صحبت از اعتصاب است نه انحلال و نه استعفا. یک سرمایه گذار هم همیشه کاری را انجام می دهد که کمترین ریسک را داشته باشد. شما بهتر است درباره تیم خودت صحبت کنی و ملوان را به حاشیه نبری.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی افزود: اشتباهی کردیم و داماش را ۳ بر صفر بردیم، حالا عابدینی به همه ارکان فدراسیون از داور تا آبدارچی اتهام می زند. اشکالی ندارد یک بار دیگر بازی می کنیم آن وقت شما داور و ناظر را خودت انتخاب کن یا از خارج بیاور. آقای عابدینی! من از خدایم است که ۱۰۰ سال دیگر بالای سر داماش باشی. اصلا برای بازی بعدی دربی گیلان چه در رشت بود و چه در انزلی خودت تیم داوری را خودت انتخاب کن. به خدا اشتباه کردیم که ۳ گل به این تیم زدیم. فوتبال است و برد و باخت دارد و متهم کردن فایده ای ندارد.

وی گفت: آقای عابدینی که می گوید به محجوب در انزلی امتیاز دادند، مگر پیمانکاری گرفتن پروژه ای جرم است؟ این همه پیمانکار مختلف در انزلی وجود دارد، کدام یک به ورزش کمک کردند؟ اتفاقاً باید از محجوب حمایت کرد. مگر مملکت مسئول ندارد که یک نفر بخواهد به صورت غیر قانونی سرمایه گذاری کند؟ شما بهتر است حواست به باشگاه خودت باشد چون اینطور موفق تر می شوی.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات