پیروانی؛

پیشکسوت پرسپولیس گفت: «اقدام علیه باشگاه در جایی که من ایستاده ام یعنی گرفتن حکم پرداخت مطالبات یا لزوم محرومیت پرسپولیس از حضور در دیدارهای لیگ برتر. »

به گزارش افکارنیوز ، افشین پیروانی درست یا غلط در جریان تغییر و تحولات کادر فنی پرسپولیس و حضور علی دایی در راس کادرفنی سرخپوشان توقع داشت حداقل یکی از گزینه های انتخابی برای پذیرش پست سرمربیگری پرسپولیس باشد اما جهش یکصد و هشتاد درجه ای مسئولان باشگاه و مصاحبه سعید شیرینی که با لحن خاصی از عدم حضور پیروانی در لیست مربیان مد نظر باشگاه خبرداد، ناراحتی او را به همراه داشت.

این اتفاق می توانست نقطه شروع یک دعوای رسانه ای باشد اما پیروانی زرنگ تر از این حرف هاست که در قید و بند این دعواها بیفتد. آنچه پیش روی شماست ماحصل گفتگوی ما با افشین پیروانی است.

* ظاهرا باشگاه پرسپولیس عکس العملی به اعتراض شما نشان نداد؟

- کدام اعتراض؟

* همین که گفته بودید در صورت عدم پرداخت مطالبات خود علیه باشگاه اقدام می کنید؟

- اقدام علیه باشگاه در جایی که من ایستاده ام یعنی گرفتن حکم پرداخت مطالبات یا لزوم محرومیت پرسپولیس از حضور در دیدارهای لیگ برتر که این مسئله اصل مدنظر من نبود چون تا عمر داشتم از این موضوع ناراحت می شدم که چرا علیه پرسپولیس اقدام قانونی کردم. برای من همین کافی بود که سرپرست پرسپولیس مصاحبه کند و به مطالبات مالی من اعتراف کند. نمی خواستم در این مقطع زمانی حساس یقه تیم را بگیرم و در صورت باخت احتمالی پرسپولیس مسبب این نتیجه معرفی شوم.

* حالا چقدر از پرسپولیس طلب داری؟

- بیش از هشتاد میلیون.

* مربوط به کدام دوران است؟

- نیمی از این پول مربوط به زمان مدیریت غمخوار است و مابقی برای دوران انصاری فردها…

* چرا برای شروع فصل جدید یک تیم انتخاب نکردی؟

- برای پذیرش تیم جدیدم متر و معیارهای مشخصی دارم و بنا دارم حتی اگر تا ابد مربیگری نکنم از این اصول کوتاه نیایم.

* و این اصول چیست؟

- نه حاضرم مربی بله قربان گو باشم نه با بازیکن سفارشی فلان مدیر قرارداد می بندم نه مثل بعضی ها با حضورم در راس کادر فنی یک اتوبوس بازیکن همراهم بیاورم و به بهانه اینکه کار مربیگری سلیقه ای است با آنها قرارداد ببندم.

* اما گاهی اوقات پیدا کردن تیمی با این شرایط شما خیلی دشوار است؟

- مگر من مثل X و Y هستم که برای گرفتن تیم به هر دری بزنم. قبول دارم که خیلی دشوار است ولی من حاضر نیستم کوتاه بیایم و شخصیت کاری خودم را زیرسئوال ببرم.

* به خاطر دارید سعید شیرینی… ؟

- حاضر نیستم حتی یک کلام حرف در مورد او بشنوم.

* چرا؟

- مگر این پرسپولیس حاصل زحمات همه پیشکسوتانی نبوده که در ادوار مختلف تلاش و برای این تیم اعتبار کسب کرده اند! پس چرا وقتی از دولتی سر همین تلاش ها سمت مهمی در این باشگاه با اعتبار تصاحب کرده، همه چیز را به فراموشی سپرده و حاضر نیست حتی یک کلام در حمایت از یک بزرگ و یا پیشکسوت حرف بزند آخه انسان مدعی ورزش بودن اینقدر بی حرمتی می کند.

* راستی تیم پیشکسوتان پرسپولیس مقابل میلان بازی کرد اما خبری از حضور شما نبود؟

- وقتی سال ها در تیم اصلی بازی کرده ام و هرچه دارم از این تیم مردمی است دیگر بازی در تیم پیشکسوتان پرسپولیس را می خواهم چه کار؟ من نبودم همانطوری که یحیی نبود، علی دایی نبود.

* با پروین مشکلی داشتید؟

- نه، هیچ وقت.

* پس چرا… ؟

- چرا دعوتم نکرد؟ چون می دانست اگر دعوتم کند هم آنقدر گرفتار هستم که نمی توانم هر روز سرتمرین بروم. پس ترجیح داد من نباشم و جای خودم را به بازیکنی پیشکسوت تر می دهم که مشتاق حضور در تمرینات تیم پیشکسوتان پرسپولیس است.

* اگر حرف خاصی مانده بیان کنید؟

- نه امیدوارم موفق باشید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات