رئیس کمیته ملی المپیک برای ماندن در قدرت تلاش می کند.

به گزارش افکارنیوز ، همزمان با پایان یافتن دولت احمدی نژاد پیش بینی می شد که محمد علی آبادی نیز از قدرت کنار برود و حتی خودش نیز به این نتیجه رسید و به همین دلیل در انتخابات شورای شهر شرکت کرد.

علی آبادی علنا اعلام کرد پس از حضور در شورای شهر به خاطر دغدغه های شهر تهران نمی تواند در کمیته بماند و احتمالا در انتخابات شرکت نخواهد کرد اما برنامه، آنطور که وی فکر می کرد پیش نرفت.

رئیس کمیته ملی المپیک در انتخابات شورای شهر ناکام ماند تا تنها راه ماندن در قدرت را پیروزی دوباره در انتخابات کمیته ملی المپیک بیابد.

این بار اما کار وی بسیار سخت به نظر می رسید چراکه چهره هایی سرشناسی مثل امیر خادم و هاشمی طبا برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کردند.

در داخل کمیته و هیئت اجرایی نیز برخی اعضا مثل خسروی وفا مقابل علی آبادی و اتهاماتی که به وی وارد است، موضع گیری کردند و پیش بینی می شد شانسی برای پیروزی نداشته باشد اما به نظر می رسد علی آبادی به این راحتی ها عقب نمی نشیند.

خسروی وفا به عضوی طرد شده از کمیته تبدیل شده و به زودی قرار است علیه وی بیانیه نیز صادر شود.

با لابی های انجام گرفته ابتدا اعلام شد که خادم اجازه شرکت در انتخابات را ندارد و اکنون نیز نوبت به هاشمی طبا رقیب جدی علی آبادی رسیده که به بهانه اعلام بند منع حضور نمایندگان فدراسیون هایی که کمتر از شش ماه سابقه فعالیت داشته باشند، حذف شود.

هاشمی طبا تاکید کرده که چنین بندی در اساسنامه کمیته ملی المپیک به هیچ وجه موجود نیست و خادم نیز با" چسبیده ورزش" خواندن علی آبادی معتقد است افرادی در کمیته ملی المپیک به دنبال خارج کردن فضای رقابتی سالم انتخابات این کمیته هستند.

باید دید این بار یار دیرینه احمدی نژاد طبق برنامه پیش می رود یا باز هم آن نخواهد شد که قرار بود!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات