نصیرزاده:

سرپرست کمیته تدوین مقررات حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: در حال حاضر تبدیل کردن محرومیت بازیکنان و مربیان به جریمه نقدی در آئین نامه وجود ندارد.

به گزارش افکارنیوز ، هوشنگ نصیرزاده در خصوص اینکه علیپور اعلام کرده علی دایی می تواند محرومیتش را بخرد و آن را تبدیل به جریمه نقدی کند، اظهار داشت: این موضوع و تبدیل کردن محرومیت، حبس و این دسته از احکام در کتاب قانون وجود دارد که البته این موضوع برای خارج از فوتبال است و این مسئله در آئین نامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال وجود ندارد.

وی افزود: منظور آقای علیپور از اظهاراتش این بوده که بهتر است این موضوع را در قوانین مان بیاوریم و تبدیل کردن محرومیت به جریمه نقدی در آئین نامه گنجانده شود. چون تبدیل کردن در قوانین قضایی هست و بهتر است ما هم در آئین نامه فوتبال آن را بیاوریم.

سرپرست کمیته تدوین مقررات حقوقی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تبدیل کردن محرومیت به جریمه نقدی در آئین نامه وجود ندارد، گفت: این موضوع فعلا در قوانین ما نیست اما جزو پیشنهادات کمیته تدوین مقررات حقوقی است که می خواهیم آن را به مصوبات جدید اضافه کنیم.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: بهتر است تبدیل کردن محرومیت و جزای قانونی به جریمه نقدی را مانند قوانین خارج از فوتبال در آئین نامه فوتبال هم بیاوریم و این مسئله را در قوانین جدید نوشته ایم تا در مجمع به تصویب برسد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات