مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که خبرهای متناقضی در مورد برکناری و جدایی اش از این باشگاه مطرح شده است به حضور علی پروین به عنوان مدیرعامل جدید سرخپوشان واکنش نشان داد. محمد رویانیان که طی ماه های گذشته بارها صحبت از رفتنش مطرح شده است تاکید کرد کرد اگر بخواهند او همچنان عضو هیات مدیره خواهد ماند.

به گزارش افکارنیوز ، محمد رویانیان اواسط جلسه افتتاح بیمه پرسپولیس از جلسه خارج شد و در حالی که عجله داشت دقایقی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. وی درباره اخبار منتشر شده پیرامون تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس و حضور علی پروین به عنوان مدیرعامل گفت: هر کسی می خواهد مدیرعامل شود بسم الله. ما مخلص همه هم هستیم.

وی درباره اینکه آیا چنین اتفاقی را پیش بینی می کرده است گفت: نیازی به پیش بینی نبود. ما خودمان این اتفاقات را دیدیم که برای ما امضا جمع کردند. ما مخلص همه هستیم و اصلا خودمان مدیرعامل می خریم.

رویانیان درباره اینکه گفته بود اختلافش با علی پروین حل شده است نیز گفت: من با هیچکس هیچ اختلافی ندارم و نوکر همه هم هستیم. اصلا مدیرعامل بیاورند. ما مخلص همه آقایان هم هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که عضو هیات مدیره می مانید یا نه تاکید کرد: اگر بخواهند عضو هیات مدیره می مانم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس با این اتفاق به حاشیه نمی رود گفت: پرسپولیس هیچ وقت به بحران و حاشیه نمی رود چرا که علی دایی را دارد که همه ژنرال است، هم شهریار و هم سردار.

رویانیان در پاسخ به این پرسش که موریانه حاشیه از چه زمانی به جان پرسپولیس افتاده است گفت: این موریانه ها از قدیم بوده و هستند. امیدوارم هرکسی جای من می آید با قدرت برنامه هایی که الان داریم را ادامه دهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات