علی دایی نشست امروز خود با مسئولان کمیته استیناف را مثبت توصیف کرد.

به گزارش افکارنیوز ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نشست امروز خود در کمیته استیناف و مباحثی که در چند هفته گذشته پیرامون رای او به وجود آمد، صحبت کرد.

* نشستی با مسئولان کمیته استیناف داشتید. مثل اینکه خروجی این نشست مثبت بوده است.

جلسه ی خیلی خوبی بود. ای کاش این جلسات را قبل از اینکه رای صادر شود، با یکدیگر برگزار می کردیم و خیلی از مسائل به صورت شفاف حل می شد. ما امروز تمام مسئله را به طور واضح با دوستان در میان گذاشتیم و خیلی از ابهامات و شبهه هایی که به وجود آمده بود حل شد. هم من صحبت های آن ها را شنیدم و هم آن ها به حرف های من گوش دادند. باز هم می گویم ای کاش می شد قبلا در این رابطه صحبت می کردیم. خیلی از برداشت ها درست نبود و با توضیحاتی که داده شد، به نتایج خوبی رسیدیم.

* پس از اینکه شما مباحثی را در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان مطرح کردید، جریان هایی به وجود آمد اما مثل اینکه کم کم همه چیز مسیر خود را پیدا کرده است آیا امکان دارد باز هم شاهد اختلاف شما و فدراسیون باشیم؟

من یک پیشنهاد دادم و آن هم این بود که کمیته انضباطی و کمیته استیناف از این پس پیش از صدور رای طرفین پرونده را دعوت کنند و حرف های آن ها را بشنوند. خوشبختانه امروز جلسه ی مثبتی داشتیم و همان طور که گفتم خیلی از سوء تفاهم ها برطرف شد. ما همیشه دنبال حق بوده ایم و شاید در این میان نحوه عنوان کردن مسائل باعث شد چنین اتفاقاتی پیش بیاید اما صحبت های خوبی با آقای صالحی و موسوی داشتیم و فکر کنم خدا را شکر این مسئله حل شده باشد. خدای ناکرده نه من قصد بی احترامی به آنها و نه آنها قصد توهین به من را داشتند.

* یعنی می توانیم فردا شما را روی نیمکت پرسپولیس در بازی مقابل سایپا ببینیم؟

این مسئله بستگی به تصمیم کمیته استیناف دارد. ای کاش اعضای کمیته انضباطی اول ما را می خواستند و اگر آن زمان با هم صحبت کرده بودیم، همه چیز حل می شد و دیگر کار به اینجا نمی رسید. از کمیته استیناف هم تشکر می کنم که وقت گذاشتند و به واخواهی ما رسیدگی کردند.

* پس از محرومیت مجدد شما این سوال در اذهان شکل گرفت که برخی افراد دیگر هم جملاتی مشابه شما در انتقاد از داوران گفته بودند اما محرومیتی برای آن ها در نظر گرفته نشده بود.

به نظر من کمیته انضباطی باید تمهیداتی بیندیشد و به این مسائل به خوبی رسیدگی کند. همیشه گفته ام که قانون باید برای همه اجرا شود و اگر برای شخص علی دایی هم باشد، من تبعیت می کنم و به هیچ عنوان ناراحت نمی شوم.

* به نظر می رسد به دلیل پرونده ای که امسال در رابطه با اعتراض پرسپولیس به داوری ها به وجود آمده، بعضی مربیان از جمله فیرات در نشست خبری امروز در صحبت های خود به این موضوع واکنش نشان می دهند و معتقدند به خاطر شرایط به وجود آمده سوت های داوران به سود پرسپولیس شده است.

آقای فیرات نظر خودش را گفته است. ما فردا در زمین بازی تلاش می کنیم سایپا را شکست دهیم. این مسائل نباید روی فکر و ذهن بازیکنان ما اثر بگذارد. امیدوارم با تلاش و همت بازیکنان و همچنین با حمایت هواداران بتوانیم فردا مقابل سایپا پیروز شویم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات