مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «برنده واقعی دیدار با سایپا هواداران پرسپولیس بودند که در سرما تیمشان را تنها نگذاشتند. »

به گزارش افکارنیوز ، محمد رویانیان در مورد برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: «این برد را به تمام هواداران پرسپولیس که در برف و سرما تیم خودشان را تنها نگذاشتند و به ورزشگاه آمدند، تقدیم می کنم. به نظر من برد امروز باخت در البرز را جبران کرد چه بسا که ما در خانه حریف هم معتقدم هرگز مستحق شکست نبودیم. »

وی ادامه داد: «پرسپولیس امسال با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان در سخت ترین شرایط بهترین نتیجه را گرفته و بعد از سال ها در اوج قرار دارد. تیم ما هفته به هفته رکوردهایی را خلق می کند و این نشانگر آن است که پرسپولیس یکی از بهترین سال های فوتبالی خود را سپری می کند. »

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه ۱۵ بازی است که نباخته اند گفت: «از نظر گل های خورده هم در یکی از بهترین وضعیت های تاریخ پرسپولیس هستیم. امیدواریم بتوانم این زحمات بچه ها را جبران کنم. »

رویانیان درباره گلزنی و درخشش محسن مسلمان و همچنین دیگر خریدهای این فصل پرسپولیس اظهار داشت: «دایی نشان داده که با دقت شناخت از روی نیاز بازیکن جذب می کند. تاکید دایی در استفاده از بازیکنان جوان، هم باعث شده پرسپولیس خوب نتیجه بگیرد و هم آینده تیم مان تضمین شود. »

رویانیان افزود: «خوشبختانه تمام خریدهای این فصل پرسپولیس تا به اینجا جواب داده و همه تاثیرگذار بودند. مسلمان هم مانند سایر بازیکنان مثل خلعتبری، صادقیان، سیدصالحی، حاتمی، عالیشاه، میثم حسینی و… در ترکیب درخشش داشته و امیدوارم این مسئله تا پایان فصل ادامه دار باشد. »

مدیرعامل پرسپولیس در پایان ضمن تبریک به سیدجلال حسینی به خاطر پدر شدن تصریح کرد: «قدم نورسیده را به سیدجلال با غیرت و همسرش تبریک می گویم و برای همه بازیکنان و هوادارانمان آرزوی بهترین روزها و سلامتی را دارم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات