مروری بر مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر؛

بازی های هفته نوزدهم لیگ سیزدهم فوتبال امروز جمعه با انجام چهار دیدار از به پایان می رسد و در مهمترین دیدار تیم های صبا و استقلال به مصاف هم می روند.

به گزارش افکارنیوز ، بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر امروز با انجام ۴ دیدار به پایان می رسد که در مهمترین آنها استقلال تهران در قم به مصاف تیم صبای قم می رود.

**صبای قم- استقلال؛ رویارویی قلعه نویی با مرفاوی

پرونده بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر با انجام چهار بازی روز جمعه ۲۹ آذرماه بسته می شود.

تیم فوتبال صبای قم روز جمعه ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف تیم فوتبال استقلال می رود.

تیم صبای قم از زمانی که مرفاوی هدایتش را برعهده گرفته بردی نداشته است. شرایط این تیم بعد از برکناری مایلی کهن و روی کارآمدن مرفاوی وخیم شده است. اگر این تیم نتواند مقابل آبی پوشان به برتری برسد رتبه سیزدهمی اش را از دست می دهد. تقابل قلعه نویی و مرفاوی هم در این بازی به نوعی جذاب و دیدنی خواهد بود.

در آن سوی میدان، استقلالی ها با برتری مقابل صبای قم شانس صدرنشینی دارند به شرطی که سه تیم پرسپولیس، نفت تهران و تراکتورسازی مقابل حریفانشان پیروز نشوند. تیم صبا هم با برد این بازی یک پله در جدول رده بندی صعود می کند.

اکبر صادقی به دلیل محرومیت نمی تواند تیم صبای قم را در این بازی همراهی کند.
هاشم بیگ زاده بازیکن استقلال به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را در این بازی همراهی کند.

سعید مظفری زاده به همراه محسن فریمانی، محمدرضا امینی و مهدی سیدعلی قضاوت این بازی را بر عهده دارند.

**تراکتور سازی تبریز - سپاهان؛ نگاه تراکتوری ها به صدر جدول

شاگردان جلالی روز جمعه ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان تیم فوتبال سپاهان اصفهان هستند.

بازی این دو تیم در تعیین صدرنشین لیگ برتر تأثیرگذار است. اگر تراکتورسازی برنده این بازی شود و پرسپولیس مقابل سایپا امتیاز از دست بدهد آن وقت تراکتور دوباره به صدر جدول باز می گردد.

تراکتورسازی هفته گذشته در خانه دو امتیاز با ارزش مقابل ذوب آهن را از دست دادند. این بار قصد ندارند که به اصفهانی ها امتیاز بدهند.

در آن سوی میدان، زردپوشان اصفهانی در هفت مسابقه رنگ برد ندیدند و این بار با انگیزه مضاعف به مصاف تراکتوری ها می روند تا نوار ناکامی هایشان را پاره کنند.

محدرضا اکبریان به همراه محمدرضا ابوالفضلی، بهرام کیانی و محمد ملکی قضاوت این بازی را برعهده دارند. فریدون اصفهانیان ناظر این بازی است.

**داماش گیلان – فولاد خوزستان؛ جدال شمالی ها با جنوبی ها

تیم فوتبال داماش گیلان روز جمعه ۲۹ آذر ساعت ۱۵ در ورزشگاه عضدی رشت میزبان تیم فوتبال فولاد خوزستان است.

داماشی ها به علت مشکلات مالی در آستانه انحلال قرار دارند. به هرحال بازیکنان داماش با تمام مشکلات مالی تا الان نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کردند. آنها برای حفظ رتبه تک رقمی شان باید فولاد را شکست دهند.

در آن سوی میدان فولادی ها شانس رسیدن به صدر جدول را دارند به شرطی که رقبایشان این هفته از حریفانشان امتیاز نگیرند.

مهرداد جماعتی و مهدی بدرلو بازیکنان فولاد به علت محرومیت نمی توانند تیمشان را در این بازی همراهی کنند.

تورج حق وردی به همراه سعید علی نژادیان، یعقوب سخندان و پیروز سیف الله پور قضاوت این بازی را برعهده دارند. ابراهیم میرزا بیگی ناظر این بازی است.

**راه آهن سورینت- نفت تهران؛ صدر جدول نفتی می شود!

تیم فوتبال راه آهن سورینت روز جمعه ساعت ۱۵ در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان تیم فوتبال نفت تهران است.

شاگردان ابراهیم زاده با برد خارج از خانه مقابل ملوان انزلی از تیم های ته جدول فاصله گرفتند اگر آنها بتوانند مقابل نفت تهران برنده شوند آن وقت شانس رسیدن به رده یازدهم را خواهند داشت.
ابراهیم زاده سرمربی راه آهن هم به دلیل محرومیت نمی تواند در نیمکت تیمش بنشیند.

در آن سوی میدان تیم فوتبال نفت هم جزو پنج تیم بالای جدول است که فاصله امیتازشان اندک است. بر این اساس تیم فوتبال نفت تهران با برد مقابل راه آهن می تواند صدرنشین لیگ برتر شود به شرطی که تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در مقابل حریفانشان نتیجه نگیرند.

اشکان خورشیدی به همراه سجاد طوری، سعید قاسمی و جواد شرفی قضاوت این بازی را بر عهده دارند. اسماعیل صفیری هم ناظر این بازی است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات