سنگربان ملی پوش رئال مادرید قصد ترک سانتیاگو برنابئو را ندارد.

به گزارش افکارنیوز ، در حالی که این روزها اخباری مبنی بر تمایل تیم هایی چون منچسترسیتی و آرسنال برای به خدمت گرفتن ایکر کاسیاس منتشر شده است اما سنگربان رئال مادرید در جدیدترین اظهارنظرش به شایعات مطرح شده خاتمه داد و عنوان کرد به ترک این تیم فکر نمی کند.

کاسیاس در گفت و گو با برنامه پربیننده El Hormiguero شبکه تلویزیونی Antena ۳ TV اسپانیا گفت: در حال حاضر فکری برای جدایی از رئال مادرید در سرم ندارم و از بودن در این تیم خوشحالم.

سنگربان باتجربه کهکشانی ها در خصوص حضور در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم اظهار داشت: هنوز تا آغاز این رقابت ها فرصت زیادی باقی مانده است. باید ببینیم که در ۵ یا ۶ ماه آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. در حال حاضر باید تمام تلاشم را در رئال انجام دهم تا به ترکیب اصلی تیم راه پیدا کنم.

اسپانیا در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ در گروه B با تیم های هلند، شیلی و استرالیا هم گروه است. دروازه بان ۳۲ ساله اسپانیا در خصوص هم گروهی های این تیم در جام جهانی گفت: ما در گروه آسانی قرار نگرفته ایم اما نباید هم ترسی به دل راه دهیم.

کاسیاس از سال ۱۹۹۹ تا به امروز در رئال عضویت دارد و در ۴۷۶ بازی وظیفه حفاظت از دروازه سفیدپوشان شهر مادرید را بر عهده داشته است. وی همچنین از سال ۲۰۰۰ تا کنون در تیم ملی اسپانیا حضوری مداوم داشته است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات