حاشیه دیدار استقلال - صبا

تماشاگران تیم استقلال در جریان دیدار این تیم مقابل صبای قم علیه علی دایی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شعار دادند.

به گزارش افکارنیوز ، تماشاگران تیم فوتبال استقلال در نیمه دوم دیدار این تیم مقابل صبای قم، بارها علیه علی دایی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شعار دادند.

* هواداران استقلال علی دایی را رئیس مافیا خطاب کردند. امیر قلعه نویی یک بار نسبت به شعار آنها با علامت دست واکنش نشان داد و از آنها خواست شعار ندهند اما این شعارها از سوی تماشاگران استقال ادامه پیدا کرد.

* هواداران استقلال همچنین امیر قلعه نویی و علی فتح الله زاده را تشویق کردند.

* در نیمه دوم درگیری لفظی بین ساکت الهامی، مربی صبا و سیدعلی داور چهارم مسابقه در گرفت. بعد از این اتفاق و به ثمر رسیدن گل دوم استقلال صمد مرفاوی بیشتر در کنار زمین حضور داشت.

* امیر قلعه نویی نیز همانند نیمه نخست تا پایان بازی در کنار خط حضور داشت. او گاهی اوقات با اشتباهات بازیکنان استقلال هیجان زده شده و به بالا و پایین می پرید.

* مهرداد اولادی، آرش برهانی و علیرضا نیکبخت واحدی از ابتدای نیمه دوم در کنار نیمکت استقلال مشغول گرم کردن بودند. با توجه به انجام ۲ تعویض استقلال در ابتدای نیمه دوم نیکبخت در ابتدا چندان تمایلی برای گرم کردن نداشت اما با تذکر ستار همدانی او هم در کنار ۲ بازیکن دیگر مشغول گرم کردن شد.

* تمامی بازیکنان ذخیره صبا نیز به دستور مرفاوی پشت دروازه این تیم مشغول گرم کردن بودند.

* با هر ضربه خطایی که پشت محوطه جریمه صبای قم اعلام می شد تماشاگران استقلال خواهان زدن ضربه خطا توسط آندرانیک تیموریان می شدند.

* بعد از به ثمر رسیدن گل دوم استقلال تمامی نیمکت نشینان این تیم برای شادی به کنار زمین آمدند.

* گل دوم استقلال شادی هواداران این تیم را در پی داشت و در مقابل تماشاگران پرسپولیسی و صبایی که در ورزشگاه بودند در سکوت فرو رفتند.

* تماشاگران استقلال با شعار «هاشم جهانی شده» از هاشم بیک زاده حمایت کردند.

* با به ثمر رسیدن گل تیم صبا تماشاگران صبایی و پرسپولیسی که ساکت بودند ناگهان شروع به شادمانی کردند و شرایط ورزشگاه دقایقی به سود صبا تغییر کرد اما باز هم هواداران استقلال شروع به تشویق تیم خود کردند.

* حضور پرتعداد تماشاگران استقلالی و پرسپولیسی در ورزشگاه با حضور کمرنگ تماشاگران تیم صبا و همچنین وضعیت تیم صبا در شهر قم و حضور چند کودک و افراد متفرقه در جایگاه خبرنگاران که دوربین برنامه تلویزیونی ۹۰ در حاشیه بازی صبا و استقلال به آن پرداخت.

* اسکوربورد ورزشگاه یادگار امام تا پایان بازی تنها زمان و نتیجه مسابقه را نشان داد.

* در دقایق پایانی زمانی که ستار همدانی از ۳ بازیکن استقلال که مشغول گرم کردن بودند می خواست تا استارت های کوتاه بزنند برهانی و نیکبخت واحدی این کار را انجام نداده و عنوان می کردند می خواهند بازی را تماشا کنند.

* جواد نکونام پس از مصدومیت در دقایق پایانی نیمه دوم از زمین خارج و برای مداوای بیشتر به بیرون از ورزشگاه هدایت شد.

* به دنبال مصدومیت نکونام، امیر قلعه نویی از مهرداد اولادی خواست به زمین برود اما تعلل این بازیکن باعث شد سرمربی استقلال به شکل عجیبی بالا و پایین پریده و از بازیکن تیمش بخواهد هرچه سریع تر وارد زمین شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات